#1 Skrevet Mai 23, 2006 Må bytte Bremser foran på min 99 A6. Ser at de har rimelige skiver og klosser på NBS. Er det noen der ute som har erfaring med dette, og vet om kvaliteten på disse holder mål i forhold til originale skiver/klosser fra Berg og Co? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2006 Må bytte Bremser foran på min 99 A6. Ser at de har rimelige skiver og klosser på NBS. Er det noen der ute som har erfaring med dette, og vet om kvaliteten på disse holder mål i forhold til originale skiver/klosser fra Berg og Co? Pratet litt om bremser i lokalklubben i dag: Og får en liten penge får man oppgraddert ganske mye med å f.eks kjøpe no ala racing klosser forran, noen som biter mer! Dette går fint med org. skiver mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2006 Prioblemet er bare at skivene som sitter på bilen må byttes. Det er kast i dem. Dette er påvist på verksted. Så spørsmålet blir: Er det noen som kan anbefale/gå god for de skivene som NBS selger? Skal ikke bruke bilen til "racing", men ønsker å ha bremser som fungerer greit i hverdagen uten at bilen rister under bremsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2006 Prioblemet er bare at skivene som sitter på bilen må byttes. Det er kast i dem. Dette er påvist på verksted. Så spørsmålet blir: Er det noen som kan anbefale/gå god for de skivene som NBS selger? Skal ikke bruke bilen til "racing", men ønsker å ha bremser som fungerer greit i hverdagen uten at bilen rister under bremsing. Jeg kjøpte nye på Berge til min 00 A6 avant... funka fint.... Stoler mer på original deler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2006 Har kjørt med uorg. skiver/klosser til Passaten fra NBS. Virka helt greit det. Ikke noe negativt å si om dem. Kjører nå med EBC/greenstuff foran som virker bedre. Koster jo mere da ........................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...