KW Gewindefahrwerk V1, V2 og V3?

Anbefalte innlegg

Har ikke helt skjønt meg på forskjellen på disse og om noen i det hele tatt er egnet for normalt bruk på norske veier. Kan noen komme med info og meninger?

 

Noen sier at V3 ikke er vits å kjøpe, hvis man ikke skal på bane med bilen.... (Trodde det var en videreutvikling av V1 og V2, dvs bedre, men med flere muligheter)

 

Kan noen annbefale meg om jeg bør kjøpe et sett til min bil? Bilen min er en Audi A6 2.7T Quattro Avant....

 

Har sett v.3 til 1480Euro på EBAY.DE til min bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

V1 er kun høydejusterbart.

V2 har justering av returdemping.(rebound)

V3 har individuel justering av 'bounce' og 'rebound'.

 

V3 gir klart best resultat når man får justert ting rigtig inn.

Er ikkje spesielt fornøyd med mitt V2 sett (Audi RS2), men dei har desverre ikkje V3 til Rs2 : gråter :

Fjæra (eller demper) er alt for myk til vekta av bien, og slår sammen for ingenting. Hjelper lite med stram 'rebound' da. Fjærvegsbegrenser har ingen funksjon før du senker bilen så lav at dekk står fast i hjulbuene. Så da smellker det bra når fjærene slår sammen i telehiva kan man sei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.