#1 Skrevet Mai 23, 2006 skal slå inn rammenr. mitt på nytt. kjøpte bokstaver på biltema men dei suger. forsvinner når eg har på litt lakk. så eg lure på kven som har skikkeligt utstryr til dette. HASTER ein del dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2006 skal slå inn rammenr. mitt på nytt.kjøpte bokstaver på biltema men dei suger. forsvinner når eg har på litt lakk. så eg lure på kven som har skikkeligt utstryr til dette. HASTER ein del dette. biltilsynet har! : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2006 biltilsynet har! : smil : trur du dei gidder å låne vekk utstyret da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2006 eg har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2006 eg har... eg låne:) + eg må låne eit spjeld;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...