Noen som kan oversette litt teknisk engelsk?

Anbefalte innlegg

Lurte på hva av deler som følger med i dette clutch kittet.

Hvis noen kan hjelpe meg hadde det vært kjempe fint:)

Neuspeed N2 Sports Clutch Kit 1.8T 5speed

The Neuspeed N2 Sport Kit includes a new Pressure Plate, Clutch Disc, Throwout Bearing & Alignment Tool. The clutch disc features a full-faced, high temp friction material and a sprung center for smooth engagement. The pressure plate has a re-engineered fulcrum point to increase clamping force without affecting pedal effort. A new 228mm flywheel is included with this kit (not shown in photo)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på hva av deler som følger med i dette clutch kittet.

Hvis noen kan hjelpe meg hadde det vært kjempe fint:)

Neuspeed N2 Sports Clutch Kit 1.8T 5speed

The Neuspeed N2 Sport Kit includes a new Pressure Plate, Clutch Disc, Throwout Bearing & Alignment Tool. The clutch disc features a full-faced, high temp friction material and a sprung center for smooth engagement. The pressure plate has a re-engineered fulcrum point to increase clamping force without affecting pedal effort. A new 228mm flywheel is included with this kit (not shown in photo)

Ny trykkplate, ny hlamell og nytt utløserlager. etter det står det bare litt om ka materiale hlamellen er laget av .. du får også med et 228mm svinghjul i det settet der.. er sikkert de her inne som kan oversette bedre enn dette og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny trykkplate, ny hlamell og nytt utløserlager. etter det står det bare litt om ka materiale hlamellen er laget av .. du får også med et 228mm svinghjul i det settet der.. er sikkert de her inne som kan oversette bedre enn dette og :)

Takk skal du ha:)

Trengte ikke noe bedre oversettelse en det:)

Men er det noen som har hørt noe om dette kittet?

Tåler dette noe mere enn orginalt?

Tenkte litt å bytte på min:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.