Anbefalte innlegg

Er nettop ferdig å style opp Boraen til en kompis, så da måtte jeg ut å ta litt bilder.

Er ikke noe kvalitetsbilder, men får satse på at motivene gjør det interesant å se på alikavell:)

IMGP3056.jpg

IMGP3058.jpg

IMGP3124.jpg

IMGP3127.jpg

dette synst jeg ble litt kult:)

IMGP3129.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe fan av plastik men ble bra ditta ;) Men synes begge bør spandere på en emblem fri grill eller noe, blei litt vel mye netting..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe fan av plastik men ble bra ditta ;) Men synes begge bør spandere på en emblem fri grill eller noe, blei litt vel mye netting..

Grillen sitter fast i fangeren. Gitter er jo bra? hva mer trenger man for å bli lykkelig:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillen sitter fast i fangeren. Gitter er jo bra? hva mer trenger man for å bli lykkelig:p

Tips: Lakkere gitterne sorte. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips: Lakkere gitterne sorte. ;)

Nei! vil ikke det! Tror jeg må endre signaturen min til nei til sort gitter:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta tak å rive løs det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta tak å rive løs det ;)

er støpt i samme stykket som resten av fangerene.. i abs plast. så da skal man rive hardt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cøstom :D Men så lenge du sjøl er fornøyd så er no det bra :) Skulle hatt på slik blå stripe på boraen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge bilene hadde blitt mye finere/tøffere med sort netting. Men det viktigste er at du og kompisen din er fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge bilene hadde blitt mye finere/tøffere med sort netting. Men det viktigste er at du og kompisen din er fornøyd.

les signaturen min:) hehe.. er mange som mener det, men blir alt for kjedelig mener jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult!

(syns også det ble mye gitter ute å går, hadde vært penere med en annen "vanlig" emblemfri grill på begge bilene, men smaken er som baken...)

Hvorfor har du grøftelys på golfen egentlig? for at det skal se kult ut eller for å få mer lys?

Om det er for å se kult ut, ville jeg heller valgt å plassere dem HELT nede i hjørnene, det vil få bilen din til å se lavere og breiere ut enn det gjør der du har plassert dem nå... Nytt gitter er jo uansett kjapt og lage til.

Om det er for å få mer lys, så skjønner jeg plasseringa di, da de vil "lyse mer" jo høyere de er over veibanen...

Kult med styling "buddies" og tøffe bilder!

Forresten så burde bora'n vaska felgene sine, eller polert dem eller noe.. ser så "gule" ut.. (Greit nok du har chrom, men vil tro han kan få sine til å skinne nesten like mye, ihvertfall kanten)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult!

(syns også det ble mye gitter ute å går, hadde vært penere med en annen "vanlig" emblemfri grill på begge bilene, men smaken er som baken...)

Hvorfor har du grøftelys på golfen egentlig? for at det skal se kult ut eller for å få mer lys?

Om det er for å se kult ut, ville jeg heller valgt å plassere dem HELT nede i hjørnene, det vil få bilen din til å se lavere og breiere ut enn det gjør der du har plassert dem nå... Nytt gitter er jo uansett kjapt og lage til.

Om det er for å få mer lys, så skjønner jeg plasseringa di, da de vil "lyse mer" jo høyere de er over veibanen...

Kult med styling "buddies" og tøffe bilder!

Forresten så burde bora'n vaska felgene sine, eller polert dem eller noe.. ser så "gule" ut.. (Greit nok du har chrom, men vil tro han kan få sine til å skinne nesten like mye, ihvertfall kanten)

Går ikke å få emblemfri grill da grill og fanger er i ett..

Grøftelysa var for at det skulle se kult ut, og få bedre lys, men det var samme sjappa som lakka delene som monterte dei, så dem ble ikke nede som var tenkt:( bli sansyneligvis flytta i sommer

Felgene på Boraen er dem jeg hadde før, og er litt slitt, går ikke å polere kanten nå, siden det er et lag med klarlakk på dem, men de bli lakket på nytt til høsten igjenn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja til sort netting! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser meget bra ut! Fine bilder også. Håper du ikke lar deg presse til å sette på sort netting, det er da tross alt du som skal være fornøyd.

Hva slags speil er det du har på Golfen? Er de elektrisk justerbare og med varme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, smaken er som baken, og jeg ville ha valgt sort gitter. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser meget bra ut! Fine bilder også. Håper du ikke lar deg presse til å sette på sort netting, det er da tross alt du som skal være fornøyd.

Hva slags speil er det du har på Golfen? Er de elektrisk justerbare og med varme?

Blir aldri sort netting på sort bil som jeg eiger vertfal. er egentli ganske lei av alle som maser om det:( har skjønt at folk liker det, men ikke jeg..

Speila er no fk dritt.. ikke å anbefale, utrolig dårli passform, slik att en hører vinden lager lyd i dem når man kjører. men de e eletriske:) Har lyst å bytte de ut i 2 små.. får se hva som skjer utåver sommeren:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1682443-thumb.jpg

hehe.. ble litt fristet til å legge inn bilde av bilen dinn med det svarte teppe på panseret:) no offence:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger ut et bilde som søstern ha shoppa litt på

bil.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine biler,men de hadde blitt mange ganger penere om dem hadde fått mer senk,større hjul,mindre gummi og dere hadde fjerna litt av den sølvnettingen i fronten og erstatta den med svart netting. Er jo bare å teste ut i Photoshop først,så ser du/dere med en gang at det vil bli mer smakfullt.

Just my 2 cents..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine biler,men de hadde blitt mange ganger penere om dem hadde fått mer senk,større hjul,mindre gummi og dere hadde fjerna litt av den sølvnettingen i fronten og erstatta den med svart netting. Er jo bare å teste ut i Photoshop først,så ser du/dere med en gang at det vil bli mer smakfullt.

Just my 2 cents..

Senkinga på golfen ligger her med meg, 18" er stort nok på de veiene som er hær.. borane er senket 3cm. å regner med alle har fått med seg det med gitteret. har testet i photoshop, å det ble som en svart vegg. men ikke noe mer diskutering om gitteret nå. er jo mer på bildet en det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Just my 2 cents..

Word the big bird!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilene var tøffe de, du har all grunn til å være fornøyd, Det værste med dette forumet er at det bestandig er noen som skal suttre å klage på andre folk sine biler, hva får dere til å tro at deres egne biler er noe bedre? tenk litt på det. Jeg benytter ikke forumet så mye lenger, nettopp p.g.a av at det er så mye rart du skal få høre hver gang du starter en tråd, skjerp dere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene på Boraen er dem jeg hadde før, og er litt slitt, går ikke å polere kanten nå, siden det er et lag med klarlakk på dem, men de bli lakket på nytt til høsten igjenn..

Fine bilder, men litt Duxola og ett par timer med smergel og Autosol, blir felga som nypolerte barneromper.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.