#26 Skrevet Mai 28, 2006 Bilene var tøffe de, du har all grunn til å være fornøyd, Det værste med dette forumet er at det bestandig er noen som skal suttre å klage på andre folk sine biler, hva får dere til å tro at deres egne biler er noe bedre? tenk litt på det. Jeg benytter ikke forumet så mye lenger, nettopp p.g.a av at det er så mye rart du skal få høre hver gang du starter en tråd, skjerp dere. nei nei nei..det værste med dette forumet er alle pinglene som ikke tør å si hva de egentlig mener om bilene til andre medlemmer. da tenker jeg på trådene hvor folk ber om ris og ros + tips til forandringer/forbedringer. 99% av svarene består i "FAEN SÅ FET BIL" "DRITKUL" "RÅ SOM FÅ", mens bilen kanskje ser helt jævlig ut. folk må tåle å høre at noen ikke liker bilen dems når de selv ber om ris og ros osv. sier man meningen sin (om den er negativ) får man på pukkelen rett som det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 28, 2006 nei nei nei..det værste med dette forumet er alle pinglene som ikke tør å si hva de egentlig mener om bilene til andre medlemmer. da tenker jeg på trådene hvor folk ber om ris og ros + tips til forandringer/forbedringer.99% av svarene består i "FAEN SÅ FET BIL" "DRITKUL" "RÅ SOM FÅ", mens bilen kanskje ser helt jævlig ut. folk må tåle å høre at noen ikke liker bilen dems når de selv ber om ris og ros osv. sier man meningen sin (om den er negativ) får man på pukkelen rett som det er. Helt enig. Nytter ikke å bli snurt selv om 95% av klubbmedlemmene ikke liker sølv netting. Nå skal det sies at det virker som Adrian tar dette med et smil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 28, 2006 Hadde han bedt om ris og ros hadde han lagt ut tråden der,men ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 28, 2006 Bilene var tøffe de, du har all grunn til å være fornøyd, Det værste med dette forumet er at det bestandig er noen som skal suttre å klage på andre folk sine biler, hva får dere til å tro at deres egne biler er noe bedre? tenk litt på det. Jeg benytter ikke forumet så mye lenger, nettopp p.g.a av at det er så mye rart du skal få høre hver gang du starter en tråd, skjerp dere. Takk for det! kan vere litt enig med deg der, ser av og til at folk kan vere litt krasse. men tar det med ett smil at nesten ingen liker sølv netting, jeg liker det å da blir det slik! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 29, 2006 Fine bilder av fine biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...