#1 Skrevet Mai 24, 2006 Til dere som mangler skilt plater eller vurderer nye, så har det kommet mange til meg i posten i dag. De koster 50kr pr stk. Og betales ved henting. Skal de sendes kommer frakt i tillegg. Det kommer også klistremerker om en liten stund. Har ikke noe eksakt dato men vet de er på tur. Hilsen Thomas Bergmann Lokallags leder Mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2006 Til dere som mangler skilt plater eller vurderer nye, så har det kommet mange til meg i posten i dag.De koster 50kr pr stk. Og betales ved henting. Skal de sendes kommer frakt i tillegg. Det kommer også klistremerker om en liten stund. Har ikke noe eksakt dato men vet de er på tur. Hilsen Thomas Bergmann Lokallags leder Mjøsa Gi beskjed når du får klistremerker 'a? Trenger 1 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2006 Til dere som mangler skilt plater eller vurderer nye, så har det kommet mange til meg i posten i dag.De koster 50kr pr stk. Og betales ved henting. Skal de sendes kommer frakt i tillegg. Det kommer også klistremerker om en liten stund. Har ikke noe eksakt dato men vet de er på tur. Hilsen Thomas Bergmann Lokallags leder Mjøsa Trenger ei plate. Men du befinner deg vel ikke i Gjøvik til tider? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2006 Trenger ei plate. Men du befinner deg vel ikke i Gjøvik til tider? Er ikke der så mye nei. Men du kan jo komme på lokallags treff, Har med skilt plater dit. De er også mulig att Roar Stegegjerdet Har igjen noen, han bor på Gjøvik. Men husk hovedstyret har bestemt att det er 50kr pr skilt plate. Hilsen Thomas Lokallags leder Mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2006 Er ikke der så mye nei. Men du kan jo komme på lokallags treff, Har med skilt plater dit.De er også mulig att Roar Stegegjerdet Har igjen noen, han bor på Gjøvik. Men husk hovedstyret har bestemt att det er 50kr pr skilt plate. Hilsen Thomas Lokallags leder Mjøsa Eg har ikkje att fleire, kun til gamle typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2006 Til dere som mangler skilt plater eller vurderer nye, så har det kommet mange til meg i posten i dag.De koster 50kr pr stk. Og betales ved henting. Skal de sendes kommer frakt i tillegg. Det kommer også klistremerker om en liten stund. Har ikke noe eksakt dato men vet de er på tur. Hilsen Thomas Bergmann Lokallags leder Mjøsa Har du fått til gammle typen skilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2006 Har du fått til gammle typen skilt? Jeg har tre til gamle typen skilt. Det er bare å komme og hente om du vill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2006 Jeg har tre til gamle typen skilt.Det er bare å komme og hente om du vill. Du har PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2006 Til dere som mangler skilt plater eller vurderer nye, så har det kommet mange til meg i posten i dag.De koster 50kr pr stk. Og betales ved henting. Skal de sendes kommer frakt i tillegg. Det kommer også klistremerker om en liten stund. Har ikke noe eksakt dato men vet de er på tur. Hilsen Thomas Bergmann Lokallags leder Mjøsa Trenger 2 stk klistermerker, men jeg bor i Lom, og reiser ikke akkurat så mye nedover... Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2006 Trenger 2 stk klistermerker, men jeg bor i Lom, og reiser ikke akkurat så mye nedover... Forslag? Har ikke kommet klistremerker ennå. Vet heller ikke når de kommer. Jeg skal innformere dere når de kommer. Hilsen Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2006 Bra thomas.. trenger klistremerker jeg og 3 stk om det lar seg ordnes Mvh Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 29, 2006 dukka opp noen merker el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 29, 2006 Jeg trenger skiltplater... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 29, 2006 Jeg trenger skiltplater... Kom på neste lokallags møte så har jeg med. Og Dan, nei det har ikke kommet merker ennå. Jeg venter i spenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 30, 2006 okki! i need them 3 stk 1 i hver bakrute og 1 i grill'n bli nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 3, 2006 klistremerker er nå i hus og noen eksemplarer av treffpungt. (nr.2-06) Hilsen Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 3, 2006 og hvor er hus? hehe send meg en meld om du har tid til å møte meg med 3 stk da 90 70 05 84 er nr thanks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 20, 2006 klistremerker er nå i hus og noen eksemplarer av treffpungt. (nr.2-06) Hilsen Thomas Heisann! Jeg trenger en skiltplate og to klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 20, 2006 Noen som skal på lokallagsmøtet som holder til på gjøvik-sida av mjøsa som gidder å ta med 1 klistremerke til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 21, 2006 Jeg skulle gjerne hatt 2 skiltplater og 2 klistremerker! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 22, 2006 Jeg har med skiltplater og merker til Rudshøgda på Søndag. Alle som skal ha noe BØR komme en tur å hilse på. Hilsen Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 22, 2006 Noen som skal på lokallagsmøtet som holder til på gjøvik-sida av mjøsa som gidder å ta med 1 klistremerke til meg? når blei det et eget lokalagsmøte på gjøvik siden da???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 22, 2006 når blei det et eget lokalagsmøte på gjøvik siden da???? Hehe, han lurte på om noen fra Gjøvik-siden av Mjøsa skulle oppover på lokallagstreffet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 22, 2006 Er det noe bilde av disse merkene noe sted? (Mulig det bare er meg som er sløv til å lese denne tråden.... ) Håper på bedre oppmøte denne søndagen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 22, 2006 Om det er bilde av selve klistremerket, ser det slik ut (jeg har delt det i 2 siden vinduet ikke er bredt nok til å ha det på en linje); 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...