#26 Skrevet Juli 22, 2006 Jeg har med skiltplater og merker til Rudshøgda på Søndag. Alle som skal ha noe BØR komme en tur å hilse på. Hilsen Thomas Er det nå søndag det er treff?? Hvis det så kjem vi en tur med den tøffe ener golfen vår hehe... Koster det noe for klistre merker eller er det bare skilt platene? Lene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 22, 2006 Er det nå søndag det er treff?? Hvis det så kjem vi en tur med den tøffe ener golfen vår hehe... Koster det noe for klistre merker eller er det bare skilt platene? Lene Merkene er gratis. Ja det er treff nå i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 22, 2006 Merkene er gratis. Ja det er treff nå i dag! Søndag du mener håper jeg Jeg vil ha 2stk klistremerker. Kommer på lokallagstreffet imorra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 23, 2006 Søndag du mener håper jeg Kikk på klokka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 23, 2006 Noen som tok med 1 stk klistremerke til meg eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 17, 2006 Blir det å få tak i plater og merker på treffet på Statoil Mjøsstranda på fredag ell? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 17, 2006 Blir det å få tak i plater og merker på treffet på Statoil Mjøsstranda på fredag ell? =) Er planen det ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 17, 2006 Goody! ;D Need litt stash, blir bra..! Håper været blir bra og at mange dukker opp på treff! Da blir dette knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 20, 2006 Dersom det er fleire som treng, så har eg skiltplater til både nye og gamle skilt på Gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 20, 2006 Dersom det er fleire som treng, så har eg skiltplater til både nye og gamle skilt på Gjøvik Skulle ha ei plate til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 17, 2006 Eg har att noken plater, send ein sms på 95 83 94 88, så kan det hentast på Byggmakker Skattum på Gjøvik på dagtid. 50 kr/stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 5, 2006 ingen som treng? eg har med meg i bilen støtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 5, 2006 Endelig! klistremerker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 24, 2006 Hei... gi lyd fra deg når du får klistremerker a;) trenger 1 klistremerke på venstre sie... hehe... hva står det på de skiltplatene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 24, 2006 Skiltplatene har samma teksten/utforming som på klistremerkene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 22, 2006 Noen her som kan skaffe meg vacn klistremerker? trenger 2 stk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 4, 2006 Da har eg fått klistremerker og, desse blir solgt for 10 kr per stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 4, 2006 trenger et par skiltplater og 2x klistermerker. Er det mulighet for å sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 5, 2006 Skulle hatt 2 klistremerker og 2 skiltplater... Greit om det kan sendes, porto blir selvfølgelig betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 5, 2006 Vil helst ikkje sende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 7, 2006 Da var eg tom for skiltplater til nye typen, har att 3 stk til den gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 27, 2007 Skulle hatt 2 stk merker og 1 stk skiltplate... har du det eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 27, 2007 Skulle hatt 2 stk merker og 1 stk skiltplate...har du det eller?? Jeg har begge deler jeg. Hilsen Thomas Bergmann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 27, 2007 Hva koster 2 stk skiltplater til gamletyoen skilt og 2 stk klistremerker. Er det noen på Lillehammer som har? Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 27, 2007 Hva koster 2 stk skiltplater til gamletyoen skilt og 2 stk klistremerker. Er det noen på Lillehammer som har? Chr Tja, 120kr har eg tatt for dette, eg har liggandes gamle skiltplater på Gjøvik, litt usikker på kor mange merker eg har att. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...