#51 Skrevet Februar 25, 2007 Noen som har bilder på gamle og nytypen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 25, 2007 Noen som har bilder på gamle og nytypen ? ny: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 25, 2007 Forskjell mht nytt og gammelt skilt bare eller er det nytt design på platene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 25, 2007 forskjellen er vel bare tilpassningen, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 6, 2007 Skulle hatt 2 klistremerker og skiltplater til neste lokallagstreff på rudshøgda regner med dette er mulig =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 6, 2007 jeg skulle hatt 2 skiltplater til det gamle skiltet, og 2 stk klistremerker. noen som skaffer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 6, 2007 Eg har, både til gamle plater (ca00 mod skilt), og til nye fra 2000. Er på Gjøvik, send sms 95839488. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 6, 2007 Har du klistremerker til overs også? Skulle hatt skiltplater til gammelt skilt og 2 klistremerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 6, 2007 jeg skulle også hatt skiltplater av gammle typen, når er neste lokalteff? kan vel komme på det og kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 6, 2007 Neste lokallagstreff er søndag 18 mars på rudshøgda. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 6, 2007 Har du klistremerker til overs også? Skulle hatt skiltplater til gammelt skilt og 2 klistremerker.Jepp--- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mars 6, 2007 Da får du ei melding av meg så fort jeg får lønning, tenker jeg:) Trange tider nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...