#1 Skrevet Mai 24, 2006 Har lest noen steder at Extra Golss Protection bør sitte på så lenge som mulig, for best resultat. Er det noen som har erfaring med det? Hva med å la den sitte på over natta før man polerer den av igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2006 Har også hørt at det er bra å la den stå over natta, men aldri prøvd det selv. De gangene jeg har fått best resultat har jeg latt det stå 5t++ ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2006 Har også hørt at jo lenger jo bedre. 5t er jo ei normal natt Sover skjelden mer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2006 Står vel minimum 1 time på flaska. Jeg har alltid latt den stå på mens jeg tar bilen innvendig (og noen pauser:P) ca. 1.5 time. Skal prøve ut å ha den på lengre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2006 Kan vel ikke skade å la den stå på i 6-7 timer:? klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2006 På flaska står det fra 15min - 1t eller til den er tørr avhengig av temperatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2006 Men følg for all del bruksanvisningen bak på flaska og legg på et tynt lag! Jeg lærte det "the hard way" og holdt på en evighet med å etterpolere. Er ellers veldig fornøyd med varigheten(legger på 2 lag). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2006 Kan med min lille erfaring med Gloss'n anbefale å la den stå på over natta da blir det skikkelig "bling bling" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2006 Noen som kan gi et par påføringstips? Jeg skal bruke denne neste gang jeg polerer/vasker. Hva legger dere på med osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...