Anbefalte innlegg

Noen herfra som skal på gatebil, og være med på gatebilfestivalen? overnatte på campen? eller noe som har gjort det før?...

- lurer på hvordan der ser ut der, og hvor i forhold til banen det ligger.... finner liksom ikke noe informasjon om dette noe plass.... skal man kjøre inn på selve bane området?

- kjøper man festivalbiletten ved inngangen som der man kjøper dagsbilett?

- Er det stor camp plass, eller må man sloss for å finne en liten flekk for å sette opp teltet? har ganske stort telt jeg :)

- parkerer man ved teltet eller noe slikt?

- er det noen mulighet for å ha med seg noe elektrisk, som lys/cd spiller eller noe slikt? mulighet for strøm?

fant noe om at det var dusj og wc inne på camp området på gatebil.no, samt kiosk

om noen har noen bilder fra tidligere arrangement, så hadde det vært fint om dere kunne lagt ut noen... har aldri vært med på sånn camp før, så vet liksom ikke hvor jeg skal stille meg i kø, skaffe festivalbilett om jeg kan ha med cd-spiller osv.....

Hilsen Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- kjøper man festivalbiletten ved inngangen som der man kjøper dagsbilett?

Hilsen Morten

Fra gatebil.no : Ved å bestille billettene i forkant vil det bli lettere å komme inn på området. Billettene veksles inn ved inngangen mot armbånd som er fargekodet. Hvis man ikke ønsker å forhåndsbestille billetter kan man få kjøpt dette i egne boder ved inngangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.