Anbefalte innlegg

Da har jeg vært og hentet plakatene våre, og noen er allerede hengt opp :)

Men jeg skulle hatt litt hjelp til å henge opp plakater litt utover i lokallagets geografiske område, som f.eks. Sunndal og Surnadal.

Noen som bor på de respektive plasser som tar på seg dette? Kanskje Oddbjørn eller Øystein (eller noen andre for den saks skyld) er villig til å henge opp et par plakater i Surnadal?

Hvis det er noen som føler for å hjelpe til, så gi meg en tilbakemelding snarest. Så kan jeg sende noen plakater (evnt. levere på andre måter) : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send i vei :)

Skal du på gatebil i helga så kan du da ta med dit.

Edit: drar nedover i morgen tidlig, så du må svare fortere enn Helene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke nedover, men muligens jeg kan sende med noen andre som skal nedover.

Klarer vel ikke å få sjekket opp dette ikveld/natt, men jeg kan eventuelt ringe deg/sende en sms hvis det blir med plakater sørover?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare og lever noen til meg også det hvet du ikke noe problem,hvis jeg får dem til søndagen så får jeg levert noen som kan heng opp på levanger og stjørdalen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare og lever noen til meg også det hvet du ikke noe problem,hvis jeg får dem til søndagen så får jeg levert noen som kan heng opp på levanger og stjørdalen

Ja, det skal vel ikke være noe problem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det skal vel ikke være noe problem ;)

Jeg kan ta en del siden vi skal kjøre opp ruta i helga.... Da kan vi ta oss en tur innom molde også da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt om noen hadde hatt mulighet til å hengt opp litt flere plakater i Kristiansund.

Jeg har hengt opp rundt hos diverse forhandlere etc...men har ikke rukket mer pga eksamener og hovedprosjekt.

Jeg har ikke bil for tiden, så jeg har ikke mulighet til å ta meg en runde for å henge opp flere plakater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hengt opp noen, men ved senere ettersyn har de dessverre forsvunnet...:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hengt opp noen, men ved senere ettersyn har de dessverre forsvunnet...:confused:

Har du spurt på de stedene du har hengt opp da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du spurt på de stedene du har hengt opp da? :)

Hmm, hvem kontakter man for å henge opp på busskur, etc? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hvem kontakter man for å henge opp på busskur, etc? :)

Er vel noen bimmer-rånere som har revet de ned : haha :

Det er vel bare å henge opp nye, på busstopp og lyktestolper blir vel neppe plakater hengende lenge før noen finner det for godt å rive de ned uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i Trondheim er det Clear Channel som vedlikeholder buss-skurene i hvertfall, så tipper at sånt blir rivd ned av de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp mottatt en rull med plakater her på Frøya så vi skal få hengt opp disse på div. plasser i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.