#1 Skrevet Mai 24, 2006 Noen som har prøvd litt av hvert av coilover-sett\gewindefahverk ? Erfaringer om kvalitet\pris? Erfaringer om komfort? Variant 1,2 og 3? Hvilket velger man? Jeg vil ha litt senking, stivere bil, ikke altfor ubehagelig og noen som også duger på bane en sjelden gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2006 Bilstein sine coilovers er vel noe av det beste du får kjøpt, ikke at kw er dårlige, men disse er vel sinnsykt stive!? Men for de "øverste" modellene ligger vel prisen på rundt 18-20k om jeg ikke tar feil...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2006 Noen som har prøvd litt av hvert av coilover-sett\gewindefahverk ?Erfaringer om kvalitet\pris? Erfaringer om komfort? Variant 1,2 og 3? Hvilket velger man? Jeg vil ha litt senking, stivere bil, ikke altfor ubehagelig og noen som også duger på bane en sjelden gang. Jeg får montert KW v2 imorgen, håper dette blir bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2006 Bilstein, Proflex og Sachs skal vel være blant de beste. Eibach sine er laget av KW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2006 Hva med Weitech Hicon GT da? Det er vel et "KW" produkt det også bare i en billigere utgave!? Hvordan er stivhet på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2006 Øhlins. Må nok evt spesiallages og er DYRT, men også helt rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2006 Øhlins er dyrt ja, fikk tilbud til en subaru forester, kom på cirka 13 laken for hvert hjørne, men var cirka 10 laken/hjørne det lå på til de fleste biler.. Og måtte visst inn til overhaling hvert år også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2006 Hva med Weitech Hicon GT da? Det er vel et "KW" produkt det også bare i en billigere utgave!?Hvordan er stivhet på disse? Disse skal jeg ha på GTi'en min, så får vi se åssn de funker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2006 Jeg får montert KW v2 imorgen, håper dette blir bra:) Gi en tilbakemelding er du snill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2006 Vil nok si at Bielstein er noe av det beste du får av coilovers, men så må du betale for det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2006 Vil nok si at Bielstein er noe av det beste du får av coilovers, men så må du betale for det også Får skaffet Bilstein B16 PSS9 til 12-13000kr. Er det en grei pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2006 Høres vel ikke så verst ut det. Ingen upris iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2006 Hadde H&R justerbart på Boraen og kjøpte det samme til S3en, veldig ålreit å kjøre med til vanlig og satt bra på banen med S3en. Kw variant 3 på A4en nå og tror det skal sitte på enda bedre da men så mye å justere at komforten er nedprioritert enda. Hadde gått for H&R eller KW var 2. Bilstein fikk jeg høre av en med TT når jeg skulle kjøpe til S3en at ble for mykt. Vurderte ps9 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...