#1 Skrevet Mai 24, 2006 i dag så klikka plutselig sikringa på nødblinken, så jeg skiftet den. men etter andre gang jeg skiftet slutta det og fungere, hverken blinklys eller nødblink funker lenger. jeg skal EU godkjenne bilen på fredag så dette passet dårlig. jeg har en mistanke om at dette er releet som gjør. så da er følgende spørsmål.... hvor ligger dette releet og hva for nr er det på det? pleeeease må få dette til å fungere før fredag dette er på en audi 100 avant 89mod foresten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2006 På min bil sitter dette releet bakpå varselblinkbryteren. Ikke umulig at ditt også sitter der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2006 På min bil sitter dette releet bakpå varselblinkbryteren. Ikke umulig at ditt også sitter der. fant ikke noe der. andre ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2006 er det ingen som har en løsning på problemet? er det noen som vet hva nødblink releet heter på tysk da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2006 Sitter ikke sikringsboks på venstre side under panseret helt bak ved frontruta a? Gjør det på min 200... Sjekk i de, så står det forklaring inne i lokket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2006 Sitter ikke sikringsboks på venstre side under panseret helt bak ved frontruta a? Gjør det på min 200... Sjekk i de, så står det forklaring inne i lokket. Jo det er det men det er også fem rele under dersbordet. og forklaringen står self på tysk. har prøvd å måle meg frem til det med prøvelampe, noe som har vært bortkasta tid. det må da være noen som har skiftet dette releet. skal levere bilen på eu godkjenninga i kveld. så skal jeg reise på ullevåll sykehus søndag. nå er jeg så lei at jeg vurderer japansk.. ...not 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2006 for andre med dette problemet. så ligger det bak speedometeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...