#1 Skrevet Mai 25, 2006 Som topic sier....Prøvde å søke men fant ingen tråd fra før. Er 2 skruer på hver sin side og en greie bak vindussveiva som sikkert skal vris på. Sveiva løsner litt da men har ikke lyst til å ødelegge noe om det er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2006 Du må av med plasten på sveiva, bak der sitter det en skru syns jeg huske. ta ut plasten inne i dørhåndtaket, dette skubber du bare ned med et skrujern,der sitter det en skru. De to siste hadde du funnet:) Så er det bare å dra trekket rett opp. litt dårlig forklart men lykketil: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2006 Se her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47826 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2006 Takk begge 2. Da gikk det greit. Dumt jeg ikke fant den andre når jeg søkte men jeg brukte ikke helt de orda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...