#1 Skrevet Mai 25, 2006 har en 02 a4 quattro,monterte 40mm senkesett på den sist helg og da ble det en knirkelyd i forstillinga som ikke var der før..Er det noe jeg ha montert feil eller va kan det være?? Lyden høres veldig godt når jeg gynger bilen opp og ned på skjermene.. Takker for alle innspill og forslag:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2006 ingen her som har noen gode tips ell erfaringer med dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2006 Jeg vil tro dette bare er normal slitasje i noen foringer. Slikt bruker å dukke opp etter bilen har vært jekket opp. Kanskje noe andre vet hvilke foringer det er snakk om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2006 Når en monterer senkefjærer MÅ en løse boltene som går gjennom foringene, deretter slippe ned bilen og skru til boltene. Dersom du ikke gjør dette vil foringene "stå i spenn" etterpå, som medfører at de ryker etter kort tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2006 Når en monterer senkefjærer MÅ en løse boltene som går gjennom foringene, deretter slippe ned bilen og skru til boltene.Dersom du ikke gjør dette vil foringene "stå i spenn" etterpå, som medfører at de ryker etter kort tid Kan det være det jeg plages med i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52084 Etter montering fikk jeg noen kakke/dunke-lyder bak. Men kunne ikke høre noe framme. Men i det siste syns jeg at det er begynnt å bli noen merkelige lyder framme og... Får vel ta en titt på det over helga. Trekke etter alle bolter, og gjøre slik som forklart her med å stramme etter at bilen er jekket ned. Irriterende med slike lyder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2006 Har funnet ut va det var,det va den gummisaken som sitter i sammen med støvbeskytteren for dempern som ble ståendes i spenn,den va rett og slett for lang så jeg måtte kutte av ganske mye på den.. Men nå ble det i allefall helt stille her hos meg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...