#1 Skrevet April 26, 2004 Noen som vet hvor styringenheten til vindusviskeren står hen? Har problem med at automatikken ikke virker på intervallen. Hendelen har jeg målt og er i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2004 Ta av vindusviskerene og sjekk kontaktplaten som gir størm til vindusvikerene (dette skal være en slepekontakt). er nok ikke noe relee, mest sansylig trenger du bare å gjøre reint med slipepapir og ta på ny syrefri vaselin. Mvh Lars I. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2004 Selve viskeren virker som den skal. Er kun intervallen som ikke virker. den lille skyvebryteren på toppen av hendelen. Resten av hatighetene virker. så da må jo motoren virke som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2004 Hei! Jeg missforstod vist litt, det problemet jeg henviser til fører til at intervall ikke funker også men når en tar av vindusviskerene så har de en tedens å stoppe der de blir stoppet. Da kan jeg nok ikke hjelpe deg, beklager. Mvh Lars Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...