#1 Skrevet Mai 26, 2006 Hva koster det å få felger og senkesett godkjent og skrevet inn i vognkortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2006 450,- for endring av vognkort er det vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2006 Jeg betalte 550,- Men det tar tid..... Lange køer på BT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2006 du må og ha hjulstillingskontroll papirer med justering av lys og lastventil, BT har skjema for dette. er vel ca. en 1000lapp for kontrollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2006 du må og ha hjulstillingskontroll papirer med justering av lys og lastventil, BT har skjema for dette. er vel ca. en 1000lapp for kontrollen Forstillingskontroll trenger jeg vel ikke ta hos BT , den kan jeg ta et annet sted? Og der fyller vel de ut et skjema jeg skal ha med når jeg godkjenner på BT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2006 Hjulstillingskontroll kan du ta på forhånd et annet sted ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2006 - Forstillings kontroll/justering.. Jeg bet 2800,- men har jo 4x4 (senket min mye så det var en del jobb med justering) byttet også et kuleledd. - Typegodkjenning hos BT kostet med 550,- NB: husk og ta med TuV papirene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...