#1 Skrevet Mai 26, 2006 Et lite skudd i blinde siden aktiviteten på lokallagsforumet når nye høyder hver dag:p , men jeg prøver.. Noen i omegn her som kan svinge litt med sveiseapparatet for meg en kveld? Jeg er veldig avhengig av å få sveiset litt på bilen nå og tror ikke jeg drar på verksted og betaler blodpris for jobben.. Det skal selvsagt ikke gjøres gratis! Anyone? Petter, fått tatt det sveisekurset? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2006 Åh, må du sveise rust på bilen din Knut? Er ikke noe kunststykke å bruke mig/mag vet du, riktig strøm og mating av tråden så kan selv svigermor greie det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2006 hva er det du trenger å gjøre da? kan alltids komme opp på verkstedet mitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2006 Vel, ikke rust i den forstand, men innfestinga til styrestaget er på tur og må gjøres noe med.. Det må med andre ord sveises litt i venstre innerskjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...