Lykter Golf2 med DE linse?

Anbefalte innlegg

Som trådtittelen sier, finnes det lykter til Golf2 med DE linser, jeg mener da runde lykter, ikke Rallye eller Jetta lykter..

 

Hvis ikke, passer lykter fra BMW E30 eller E34..?: klø :

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si jeg husker å ha sett linselys til G2 utenom rallye. BMW-lyktene er nok altfor små, de har vel størrelse som fjernlysene i Golf-grillen, kanskje enda en anelse mindre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Modifiser klarglass lykter med BMW e.l. prosjektorer. Er gjort av flere på VWortex.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si jeg husker å ha sett linselys til G2 utenom rallye. BMW-lyktene er nok altfor små, de har vel størrelse som fjernlysene i Golf-grillen, kanskje enda en anelse mindre.

 

: bh : Jeg skal ta noen mål av E30 lyktene, har tilgang på et par slike: flau : :fy:

 

Jeg husker en tråd du hadde for lenge siden Per, der du spurte om synspunkter på valg av hovedlykter til en av veteranene dine, mener det ene valget var runde lykter med DE linse, problemet med dem var visst at dem ikke var E-merket, jeg som husker feil nå eller?: klø :: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Modifiser klarglass lykter med BMW e.l. prosjektorer. Er gjort av flere på VWortex.

 

Det jeg hadde i tankene nemlig, hvis lyktehusene hadde tilnærmet samme størrelse:)

 

Har du noen bilder eller linker til de nevnte lyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker en tråd du hadde for lenge siden Per, der du spurte om synspunkter på valg av hovedlykter til en av veteranene dine, mener det ene valget var runde lykter med DE linse, problemet med dem var visst at dem ikke var E-merket, jeg som husker feil nå eller?: klø :: flau :

 

Det viste seg at de ikke var ekte linselys, men bare H4-lykter med en linse på midten for utseendets skyld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viste seg at de ikke var ekte linselys, men bare H4-lykter med en linse på midten for utseendets skyld.

 

Ok, skjønner:)

 

Cullen som solgte disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig det ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg hadde i tankene nemlig, hvis lyktehusene hadde tilnærmet samme størrelse:)

 

Har du noen bilder eller linker til de nevnte lyktene?

 

069.jpg

 

070__scaled_600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig det ja.

 

Mulig det bare er meg, men jeg finner bare to produkter på hele Cullens webside --- Link ---

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.