bilen er skakk, oppdatert hjelp!

Anbefalte innlegg

UFF skifta dempere å fjører men bilen virker skakk noen som har ide ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter fjøra ordentlig på plass i skålene i topp og bunn? Er opplagringergummiputer i topp av demperen riktig/likt montert på begge sider? Nye fjører og dempere eller gamle og slitne=knekt. Prøv å telle antall runder på fjørene og se om de er like uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter fjøra ordentlig på plass i skålene i topp og bunn? Er opplagringergummiputer i topp av demperen riktig/likt montert på begge sider? Nye fjører og dempere eller gamle og slitne=knekt. Prøv å telle antall runder på fjørene og se om de er like uansett.

 

 

det er helt nye fjører å dempere men får ta av begge beina igjen å se om d er no feil dr : bh : : bh : : bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UFF tok av allt av fjørbein forann + dempere å monterte sammen igjen sjekker høyde den hva lik...... skrudde sammen , satte på felgen på en side, jekker opp å skal setta på den andre siden... JEKKEN velter å knuser ene kanalen FAEN flakx jeg har ... så får fixa det, starter bilen så har faen ikke driv akslingen sklidd skikkelig inn å navetv så nå MÅ jeg ta av alt IGJEN : bh : : bh : : bh : : bh : : bh : : bh : : bh :

 

Men høyda ser ikke lik ut enda, men får kjøre en tur i morra å se om den skynker sammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt Donald Duck i dag du vell, max uflaks.

 

ønsker deg lykke til videre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Atter ny dag.... våkna 5.30 av guttungen tusler ut å ser ut WOW 17 + grader å blå himmel sola oppe allerede... detta kan jo bli bra ....

får guttungen til å sove igjen 7.30 ell no--tengte att åå litt sovn til på øye er finn våkner 11.30 det regner som det alldrig sku ha gjort no annet her i Bergen.. Faen det hva den dagen med skruing :(

mer tragisk historie om jeg i dritt fjøra mine kommer nok hahah

 

skal jo bytte bak oxo sikkertt ikke dans på rosewr der heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UFF, hatt av begge fjørbeina igjen å sjekka om alt satt likt..å seff det gjore det jo,snudde bilen å jaggu er ikke bilen synlig mer lav på sjåfør siden ....skal kjøre den på en rett strekke å ta bilder av begge sidene så dere får se hvor mye d er nesten så jeg lurer på om jeg har fått forskjellig fjører fremme asså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn er d forann skakk ja Å myyye

Bilde 009.jpg

Bilde 010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å du klager?! skulle sett bimmern min du : haha :

men hva faen gjør at bilen blir skakk??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder som jeg begynner å lure om ikke dempera synker sammen eller bånner med de nye fjøra

 

Trur nestern att de nye dempera mine er for lange faen .... så¨trenger vell korte dempere

Bilde 012.jpg

Bilde 011.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å du klager?! skulle sett bimmern min du : haha :

men hva faen gjør at bilen blir skakk??

 

hadde bilen vært like lav på begge sider så att den er lav som på den laveste gjør ingen ting.... men d er denna skakka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg ville gjort var å byttet høyre og venstre framfjør med hverandre. Hvis bilen er skakk til den samme siden som den er nå er det noe annet enn fjørene som er galt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja atter en ny dag men skruing av fjørebein : bh : : bh :

får den tårlig rett nå men enda litt skakk,bytta om fjøra å greier

men Fjærbenlagrene står stift igjenom tårna : bh : : bh :

ut å kjøpe nye Fjærbenlagrene i morgen å se om det er det som tuller nå

 

noen men 1 IDE??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.