#1 Skrevet Mai 26, 2006 Hei Fordeleren på audien jeg har kjøpt har vært tatt av (90Q m/7a) Jeg har fått bilen i gang, men den virker lat og har lav tomgang. Fordeleren/tenninga på 7A, skal den justeres eller bare settes på tenningsmerker?. Hvis den skal justeres, er det noen som har beskrivelse på hvordan? Jeg har lest en annen tråd der det sto noe om justering. Det var snakk om en sikkring som skulle settes inn for å låse tenning i motorstyring. Noen som i så fall vet hva den låses til(antal grader) og hvor jeg finner sikringsplassen. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2006 Mener det skal være nok at du setter den på tenningsmerkene, så mener jeg ECU'en skal fikse resten selv... Men det skal jeg faktisk ikke garantere, så det er fint om noen andre kommer med noen innspill også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2006 Fullelektronisk tenning her ja... Holder lenge med tennnigsmerke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2006 Jeg har bare satt min på tenningsmerket, og det funker fint det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...