filmsnutt fra klubbtreffene på våler o4-05

Anbefalte innlegg

mener den grønne er en S2 avant jeg da...: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde litt problemer med å få vist den, men kom til slutt :) Mye gromt der !

Det er en S2 avant ja, går "helt greit" :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grønne rs2`n på slutten går noe sykt, noen som har litt info på den?

Blir en S2 som andre nevner, men jeg husker at jeg snakte med en slik en i 04. Husker ikke hva han hadde. Tør vel heller ikke å tippe i fare for å skrive feil, men at det var godt med hester som ikke sto i stil med de originale S2 bremsene som han kjørte den gangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grønne rs2`n på slutten går noe sykt, noen som har litt info på den?

Som andre har nevnt så er det en S2, og den tilhører vel såvidt jeg vet fortsatt Robert Wirum. Jeg har sett bilen gå greie 7-sekundere på 201-meter, så det er liten tvil om at bilen flytter seg.

Tar jeg ikke veldig feil er motor bygget av Jonus / Skinne - og det er vel kanskje ikke helt umulig at bilen kommer ut enda sprekere i år enn før? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linken funker dårlig Bjerga:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det tomt for båndbredde tenker jeg, kan sikkert få lastet den over til deg på en annen måte, tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg den bare på mediaserveren til klubben? Ta kontakt med Kristian Tjessem, så ordner han det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.