bremselysa lyser hele tiden

Anbefalte innlegg

var på eu godkjenning i dag med bilen og han som gikk over bilen satt seg inn og lurte på om bremselysa fungerte, jeg gikk bak og sa ja det gjør dem. gikk videre med blinklys, ryggelys, og tåkelys. alt fungerte. Men når han gikk ut av bilen så var bremselyset fortsatt på. han såg da ikke dette i hele tatt. fikk eu godkjenning med bare en 1er feil på mansjetten på v drivaksel.

Når jeg kom hjem så sjekket jeg brytern på bremsen for jeg var sikker på at den var synderen. men det var det ikke. Så da er spørsmålet mitt, hva kan være galt da, skal til oslo på søndag og har ikke lyst til å kjøre med bremselys hele tiden, dette er på en audi 100 avant 89 mod og jeg har ikke lyst til å ha en annen bil inn bakluka, tror ikke det er plass.

alle tenklige ideer og tips motas med STOR TAKK.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på eu godkjenning i dag med bilen og han som gikk over bilen satt seg inn og lurte på om bremselysa fungerte, jeg gikk bak og sa ja det gjør dem. gikk videre med blinklys, ryggelys, og tåkelys. alt fungerte. Men når han gikk ut av bilen så var bremselyset fortsatt på. han såg da ikke dette i hele tatt. fikk eu godkjenning med bare en 1er feil på mansjetten på v drivaksel.

Når jeg kom hjem så sjekket jeg brytern på bremsen for jeg var sikker på at den var synderen. men det var det ikke. Så da er spørsmålet mitt, hva kan være galt da, skal til oslo på søndag og har ikke lyst til å kjøre med bremselys hele tiden, dette er på en audi 100 avant 89 mod og jeg har ikke lyst til å ha en annen bil inn bakluka, tror ikke det er plass.

alle tenklige ideer og tips motas med STOR TAKK.

 

Har du hengerkrok?

Det kan legge seg endel skit og lort i denne kontakten, og etter kjøring på våt vei blir dette en fin smørje.

Sjekk der, for det kan være overslag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du var sikkert ikke så langt på jordet der nei. jeg pussa og sjekka litt på kontakten og gikk over ledningene, var noen brudd og litt dritt forskjellige steder. og vips så var lysa på plass. men i dag så slapp ikke bremsa på ene forhjulet. dette endte med varme rykende bremser når jeg kjørte fra molde til oslo. nå er jeg glad for at jeg meldte meg inn i NAF. to og en halv time etter stopp var jeg på veg videre. all honør til viking på Åndalsnes. :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.