#1 Skrevet Mai 26, 2006 Kan noen photoshoppe 19" A8 felger på bilen min? Stor takk til den som gidder... Kan få tatt ett bedre bilde iløpet av helga hvis det trengs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2006 Her er en meget dårlig og kjapp en..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2006 Her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2006 Takker og bukker begge to, ble bra det.. tror bilen hadde kledd de... Var bare nysgjerrig så får vi se hva som skjer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2006 tror nok a8 felger kommer til å kle den bilen din, jeg kjører med a8 på min passat og den syns jeg passet de utrolig bra. er fine på alle vag tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2006 tror nok a8 felger kommer til å kle den bilen din, jeg kjører med a8 på min passat og den syns jeg passet de utrolig bra. er fine på alle vag tror jeg. Halla sjefen...godt å høre, ser man får de billige i 19" nå,vurderer å prøve å selge de jeg har og kjøpe det kanskje...får se..tenkte å ta litt bilder av bilen iløpet av helga.. Hvor kjøpte du dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2006 Halla sjefen...godt å høre, ser man får de billige i 19" nå,vurderer å prøve å selge de jeg har og kjøpe det kanskje...får se..tenkte å ta litt bilder av bilen iløpet av helga.. Hvor kjøpte du dine? Tar meg frithet til å svare De er kjøpt på E18 motorsenter. Koster fra 8000 med de billigste dekka... Men det er i 18". 19" koster fra 13000 så det er ikke så billig. De billigste 19" A8 pakkene jeg har funnet (untatt sharif) er Wheelie som tar 11500 inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2006 Tar meg frithet til å svare De er kjøpt på E18 motorsenter. Koster fra 8000 med de billigste dekka... Men det er i 18". 19" koster fra 13000 så det er ikke så billig. De billigste 19" A8 pakkene jeg har funnet (untatt sharif) er Wheelie som tar 11500 inkl frakt. Lov å ta seg friheter Jeg leste siste gatebilbladet, der fant jeg 19" sett til 9950,- ....det er ikke ille...spørs litt på dekka hvordan de er men kan da ikke være så jævli dårlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2006 Lov å ta seg friheter Jeg leste siste gatebilbladet, der fant jeg 19" sett til 9950,- ....det er ikke ille...spørs litt på dekka hvordan de er men kan da ikke være så jævli dårlig... som han sier så er mine kjøpt hos e18 motorsenter, og de er bare 18", da koster de,ca 8990 med falken dekk. sharif har disse i 19" med nangkang dekk, tror jeg har hørt at han har de med falken dekk til samme pris. da til en pris på 9950Kr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2006 Jeg gir gjerne en tusenlapp ekstra for å slippe å dra til sharif... Sharif : fis : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2006 Oxo er felgene i fra Wheelie laget i Italia,IKKE i Asia hvor Shariff sine er laget.. Anbefaler Wheelie på det varmeste,jeg ga 11500kr inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2006 Oxo er felgene i fra Wheelie laget i Italia,IKKE i Asia hvor Shariff sine er laget.. Anbefaler Wheelie på det varmeste,jeg ga 11500kr inkl frakt. Takker for tips... Får se om jeg legger ut Momofelgene mine for salg og bytter, spørs jo hva jeg får for dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...