#1 Skrevet Mai 26, 2006 Halla Er det noen her inne som vet om det er normalt med smelling i mellomaksel eller bakdiff ellerno sånt, under litt aktiv kjøring? mvh Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2006 Er vel foringene som har tatt kvelden tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2006 jeg har en sånn slakk(typ44), å trodde det var i diffen, men så oppdaget jeg når jeg var under der at det er en drivknute med ca. 2cm slakk i dreieretning: eek : er verdt å sjekke litt, men foringene er vel en svakhet så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2006 jeg har en sånn slakk(typ44), å trodde det var i diffen, men så oppdaget jeg når jeg var under der at det er en drivknute med ca. 2cm slakk i dreieretning: eek : er verdt å sjekke litt, men foringene er vel en svakhet så... ja jeg er litt n00b og ikke er jeg mekaniker heller så hadde du giddi å forklart hva en drivknute er? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2006 ja jeg er litt n00b og ikke er jeg mekaniker heller så hadde du giddi å forklart hva en drivknute er? hehe En drivknute/ledd er der hvor drivakselen er "bevegelig" Ligger inni en gummi mansjett.. Drivakselen er den akselen som går ut fra gearkasse/diff og til hjulet. Litt knotete forklart, men du skjønner vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2006 En drivknute/ledd er der hvor drivakselen er "bevegelig" Ligger inni en gummi mansjett.. Drivakselen er den akselen som går ut fra gearkasse/diff og til hjulet. Litt knotete forklart, men du skjønner vel ahh da skjønner jeg , men er det noen som vet hva f.eks powerflex foringer koster til hele understellet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...