Smelling i mellomaksel eller bakdiff Audi coupe Q

Anbefalte innlegg

Halla

Er det noen her inne som vet om det er normalt med smelling i mellomaksel eller bakdiff ellerno sånt, under litt aktiv kjøring?

mvh

Robin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel foringene som har tatt kvelden tenker jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en sånn slakk(typ44), å trodde det var i diffen, men så oppdaget jeg når jeg var under der at det er en drivknute med ca. 2cm slakk i dreieretning: eek :

er verdt å sjekke litt, men foringene er vel en svakhet så...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en sånn slakk(typ44), å trodde det var i diffen, men så oppdaget jeg når jeg var under der at det er en drivknute med ca. 2cm slakk i dreieretning: eek :

er verdt å sjekke litt, men foringene er vel en svakhet så...

ja jeg er litt n00b og ikke er jeg mekaniker heller så hadde du giddi å forklart hva en drivknute er? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg er litt n00b og ikke er jeg mekaniker heller så hadde du giddi å forklart hva en drivknute er? hehe

En drivknute/ledd er der hvor drivakselen er "bevegelig" Ligger inni en gummi mansjett..

Drivakselen er den akselen som går ut fra gearkasse/diff og til hjulet. Litt knotete forklart, men du skjønner vel ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En drivknute/ledd er der hvor drivakselen er "bevegelig" Ligger inni en gummi mansjett..

Drivakselen er den akselen som går ut fra gearkasse/diff og til hjulet. Litt knotete forklart, men du skjønner vel ;)

ahh da skjønner jeg :D, men er det noen som vet hva f.eks powerflex foringer koster til hele understellet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.