Kolonnekjøring til VACN hovedtreff søndag 4. juni

Anbefalte innlegg

Prøver å dra i gang kolonnekjøring fra Lillestrøm-området, til VW-Audi club'ens hovedtreff på Vålerbanen, søndag 4. juni.

Treffet er hele helgen, men for de av oss som kun ønsker å være der på søndag, så planlegges det en kolonne fra Statoil ved Berger (Rett ved Sharif's Dekksenter), 2-3 mil nord for Oslo.

 

Oppmøte: 07.00

Avreise: senest 07.15

 

Kjørerute: Kjører om Kongsvinger, dette for å få en rute uten fotobokser;)

Kart finner dere ved å trykke her

 

Hvis noen har forslag til stopp underveis, så legg ut disse her...

 

 

BTW: Jeg og Singh med den blå og sort Golf4 skal kjøre hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørerute: Kjører om Kongsvinger, dette for å få en rute uten fotobokser;)

Å det vil si at her skal det gå unna?????: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å det vil si at her skal det gå unna?????: klø :

Nei, det vil det ikke. Har hatt lappen i 4 år, og har ikke fått en fartsbot enda, og det tenker jeg fortsette med. Om noen vil det, så er det deres valg, kan kun svare for meg selv. Valgte denne ruten i samarbeid med en kompiss, og han syntes det var en god idè å heller kjøre denne veien. Alle kan jo ha uflaks å ligger litt over fartsgrensa i det fotoboksen dukker opp rundt svingen, og da slipper man være så nervøs for dette.

Vil si igjen, oppfordrer ikke noen til kapp-eller fortkjøring, dette virker useriøst, og kan skade klubbens ve og rykte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det vil det ikke. Har hatt lappen i 4 år, og har ikke fått en fartsbot enda, og det tenker jeg fortsette med. Om noen vil det, så er det deres valg, kan kun svare for meg selv. Valgte denne ruten i samarbeid med en kompiss, og han syntes det var en god idè å heller kjøre denne veien. Alle kan jo ha uflaks å ligger litt over fartsgrensa i det fotoboksen dukker opp rundt svingen, og da slipper man være så nervøs for dette.

Vil si igjen, oppfordrer ikke noen til kapp-eller fortkjøring, dette virker useriøst, og kan skade klubbens ve og rykte.

Det er bra, regna jo med det. men måtte bare spørre. Vurderer å bli med, og da med min classic Audi, men syns det var iværtfall en time for tidlig. Vi får se. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har fått innvendinger på at det er kanskje er i tidligste laget;) Man må være tidlig ute der oppe da! Masse morro å se på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra, regna jo med det. men måtte bare spørre. Vurderer å bli med, og da med min classic Audi, men syns det var iværtfall en time for tidlig. Vi får se. :)

 

 

Jeg reiser nok fra oslo søndag morgen med einseren min Kjell Arne!

 

Vi kunne jo cruiset i passe "classic-tempo" oppover? : vinke :

 

PP

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, absolutt! Høres bra ut;) Folk rekker ikke se bilen hvis man kjører for fort vet du;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har fått innvendinger på at det er kanskje er i tidligste laget;) Man må være tidlig ute der oppe da! Masse morro å se på;)

hehe Men vis jeg ikke husker helt feil.Begynner ikke banekjøringa før kl 13. Før det er det jo sikkert mye fine biler å se på. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reiser nok fra oslo søndag morgen med einseren min Kjell Arne!

 

Vi kunne jo cruiset i passe "classic-tempo" oppover? : vinke :

 

PP

Det går jo ann, kansje det er flere classicere som skal oppover samtidig???? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor og når blir det oppmøte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er statoil på berger? er det ved hellerudsletta ca?

Vurderte å henge meg på kolonna... kom meg til oslo med einseren idag, så jeg tar turen oppover imorra : vinke :

 

 

PP

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se tråden jeg har postet i innlegget over så kan du møte på statoil på furuset så blir du med resten av kolonnen derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.