#1 Skrevet Mai 27, 2006 Har noen felger på hånd som jeg vurderer å kjøpe, men syns prisen var litt vel drøy. Info: BSS Motorsport CH 16", 7.5" bredde? 215/40-16 dekk, nesten helt nye. 4x100 boltsirkel (har stått på en E36) Felgene har litt sår i kanten. Selger sier han vil ha 10 000,- for dem, er ikke dette en drøy pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2006 E36 har 5x120. I alle fall 5 bolter. Sikkert E30 du mener. Jeg synes prisen var litt drøy for et sett brukte felger. Er det svindyre dekk han har satt på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2006 E36 har 5x120. I alle fall 5 bolter. Sikkert E30 du mener. Jeg synes prisen var litt drøy for et sett brukte felger. Er det svindyre dekk han har satt på? korrekt E30 ja. hm, vet ikke hvilken dekktype, men jeg skal springe ned å sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2006 Litt dyrt syntes jeg! Har sett brukte 19" CH med ok dekk til den prisen. Men disse blir nok bra på Golf 3 i 16". Når jeg tenker etter så tror jeg ikke jeg har sett noen bilder av det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2006 Nei, har ikke sett bilder av dette jeg heller, får forhandle med fyren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2006 HAHA nå må jeg faen riste på hodet, det er BSS felger, replica av BBS. Dekka som står på er BARUM dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2006 Frode Gimnes skaffer 17" med dekk til 9500.- så det var i det drøyste laget ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2006 Men etter denne konklusjonen, hva er da disse felgene verd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2006 Hadde det vært strøkne orginale BBS CH med bra dekk så ville jeg tippe kanskje 6000 kr, ikke strøkne kopier vil jeg tippe 3-4000 og dette forutsetter bra dekk. Som allerede nevnt så får en brukte 19" BBS CH med bra dekk for ca 10.000 så prisen her er helt på bærtur. Men en helt annen ting er hvorfor i all videste verden du vil ha slike hjul på bilen din De er bare sånn passe i 19" og i 16" ser de bare kjipe ut synes nå jeg ihvertfall... og for 10.000 får en uendelig mye penere hjul enn dette i 16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2006 Ja, vet at man får bedre hjul til 10lapper... Han har nå dumpet prisen til 6lapper uten at jeg har begynt å prute engang, så da får vi se hva det ender på. Det er bedre å kjøpe disse enn å legge ut 3lapper på Vredstein 195/45-15 dekk til mine gamle felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2006 Ja, jeg er enig med du mange ganger lønner det seg å kjøpe BÅDE felg og dekk istf bare dekk. Heng i å prute du lykke til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 28, 2006 Før du kjøper de til 6000 sjekk opp hva de vil koste deg å kjøpe tilsvarende nye, tørr å tippe mye at du får de nedmot 6000 flunk nye!!! Hadde valget mitt stått mellom å betale 6000 for de her og 7000 for nye 17" RH Maxlite som jeg linke til tidligere hadde ikke valget vært svært vanskelig, og det til tross for at Maxlite absolutt ikke er blant favorittene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2006 BARUM dekk, det hadde jeg aldri hørt om, er de produsert i Bærum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 28, 2006 Før du kjøper de til 6000 sjekk opp hva de vil koste deg å kjøpe tilsvarende nye, tørr å tippe mye at du får de nedmot 6000 flunk nye!!!Hadde valget mitt stått mellom å betale 6000 for de her og 7000 for nye 17" RH Maxlite som jeg linke til tidligere hadde ikke valget vært svært vanskelig, og det til tross for at Maxlite absolutt ikke er blant favorittene mine Har desverre bare ikke 7lapper tilgjengelig.. men jeg skal ringe Saltveit Autogrip på Mandag å sjekke pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 28, 2006 Barum dekk er billig dekk som Continental gruppen Norge AS tar inn og har i sitt vare soriment. Continental Norge har: Continental Dyrt i norge ( sett på som billigmerke i øst europa ) Barum Billig (kjent i Bosnia osv som et kvalitetsdekk) Semperit Billigst Gislaved 6000 for et sett med en fake BBS felg hadde jeg aldri betalt. Tror nok du kan få noen nye felger for den prisen. Men dekkene som sitter på felgene du har lyst til å kjøpe er helt ok dekk. Ligger liksom i middelklassen når det gjelder støy,kjøreegenskaper og pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 28, 2006 Heh, han ville nå ta av dekka og selge meg kun felgene for 3000, noe som er høyst uaktuelt... problemet er at jeg trenger felger med gode dekk kjapt som bare det.. og kan strekke meg MAX til 5000 vil jeg tro, men det finner jeg ut på onsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...