Hovedtreff 3-4 Juni 2006 - Utstillingsklasser

Anbefalte innlegg

Audi - Classic cars

VW - Classic cars

 

Audi 80/90/S2/RS2

Audi 100(A6)/200/S4/S6

Audi A3/S3

Audi A4/S4(-99)/RS4

Audi A6/A8/S8/RS6/allroad

Audi TT/Beetle

Audi Coupe/UrQuattro

 

VW Polo II/III/IV

VW Lupo/Polo V/VI/Caddy (basert på polo)

VW Golf I/II/Cab/Caddy (basert på I-golf)Jetta I/II/Scirocco

VW Golf III/Vento/Corrado

VW Golf IV/V/Bora

VW Caravelle/Transporter

VW Passat

VW Touran/Ny Caddy/Touareg

 

Beste Seat

Beste Skoda

 

"Spesialklasser":

Beste motorrom

Beste lakk/dekor

Beste stereoinstallasjon

Beste felger/hjul

Longest distance

Peoples choice

Entusiastprisen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En meget bra inndeling i forhold til topp 15 systemet i fjor!

 

Thumbs up : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine klasser dette. Men kan tenke på til neste gang at innenfor Audi/VW finnes det også "små" mengder av andre modeller som ikke er nevt her. Burde evt gjøre slik man gjør i Tyskland å sette opp en diversse klasse. Da hadde TT/ Beetle havna i en slik klasse (under sitt reprensentative merke) Da ville det vært enklere å puttet inn en klasse hvis noen skulle dukke opp med en Q7, 50 eller noe annet som ikke ruller så mye av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Hvordan er det med utstilling? Er det bare å komme opp med bilen, eller koster det "kæsj" å stille ut bilen.. Jeg leste på siden her at det kun koster "kæsj" for å kjøre på bane?

 

Om dette stemmer, vil jeg gjerne ha en bekfreftelse på det isåfall ;)

 

 

Mvh

Jermund Udnæseth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste Seat

Beste Skoda

 

Jøssda! Kult! :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut detta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntest ikke golf 1 og golf 2 bør stille i samme klasse! er jo biler i massevis til seperate klasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med utstilling? Er det bare å komme opp med bilen, eller koster det "kæsj" å stille ut bilen..

 

Det koster ikke noe ekstra å stille ut utover inngangen. Du betaler kr. 50.- pr. bil (i tillegg til kr. 50.- pr. person) for å komme inn på området og da er det fritt frem å stille ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er litt enig med det ang. skille i g1 og g2,men jeg lurte også hvor skille for en golf1 går i forhold til classic klassen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er litt enig med det ang. skille i g1 og g2,men jeg lurte også hvor skille for en golf1 går i forhold til classic klassen?

På forumet går skillet for en "classic" på 20 år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg lurte også hvor skille for en golf1 går i forhold til classic klassen?

 

Det blir vel heller motsatt, det blir ikke noe skille, derimot har en Golf 1 mulighet til å vinne premie i begge kategoriene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A2 da?

 

hehe er vel ingen som vil stille ut en A2: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe er vel ingen som vil stille ut en A2: haha :

 

 

det var en sinnsykt RÅ a2 i fjord som faktisk vant også tror jeg... med, 18 eller 19" A8 felger og senk... den var strøken den...

 

edit:

 

jeg synes at klasseinndelignen var veldig bra i år... dette er noe de andre som setter opp et treff burde ha gått ut ifra.. veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den mest åpenbare feilen i klasse indelingen er for meg at Corrado og Golf III er i samme klasse.

 

Mer riktig her er Golf II og Corrado

 

 

Bare for å syte litt =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvor blir det av resultatene for oss som ikke var på treff... spennende å lese plasseringene i de forskjellige klassene osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den mest åpenbare feilen i klasse indelingen er for meg at Corrado og Golf III er i samme klasse. Mer riktig her er Golf II og Corrado

 

Hvorfor det, mht årsmodeller og "såpeformen" på karrossiet, så er det vel helt ok at Golf 3 og Corrado stiller i samme klasse. Dessuten slår man sammen 2 klasser med lite biler, istedenfor å klemme flere biler inn i Golf 2 klassen...

 

Synes også klasseinndeling på hovedtreffet funka meget bra. Men synes også at det ofte er like greit å kåre "topp 10 VW" og "topp 10 Audi" for å gjøre systemet kjappere og enklere og for å unngå at de samme bilene i litt udde klasser får premie hver gang. Da slipper man også å returnere premier til produsenten fordi det kun stiller opp 1 bil i en klasse hvor det er laget 3 premier etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.