#1 Skrevet Mai 27, 2006 Audi - Classic cars VW - Classic cars Audi 80/90/S2/RS2 Audi 100(A6)/200/S4/S6 Audi A3/S3 Audi A4/S4(-99)/RS4 Audi A6/A8/S8/RS6/allroad Audi TT/Beetle Audi Coupe/UrQuattro VW Polo II/III/IV VW Lupo/Polo V/VI/Caddy (basert på polo) VW Golf I/II/Cab/Caddy (basert på I-golf)Jetta I/II/Scirocco VW Golf III/Vento/Corrado VW Golf IV/V/Bora VW Caravelle/Transporter VW Passat VW Touran/Ny Caddy/Touareg Beste Seat Beste Skoda "Spesialklasser": Beste motorrom Beste lakk/dekor Beste stereoinstallasjon Beste felger/hjul Longest distance Peoples choice Entusiastprisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2006 En meget bra inndeling i forhold til topp 15 systemet i fjor! Thumbs up 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2006 Fine klasser dette. Men kan tenke på til neste gang at innenfor Audi/VW finnes det også "små" mengder av andre modeller som ikke er nevt her. Burde evt gjøre slik man gjør i Tyskland å sette opp en diversse klasse. Da hadde TT/ Beetle havna i en slik klasse (under sitt reprensentative merke) Da ville det vært enklere å puttet inn en klasse hvis noen skulle dukke opp med en Q7, 50 eller noe annet som ikke ruller så mye av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2006 Heisann! Hvordan er det med utstilling? Er det bare å komme opp med bilen, eller koster det "kæsj" å stille ut bilen.. Jeg leste på siden her at det kun koster "kæsj" for å kjøre på bane? Om dette stemmer, vil jeg gjerne ha en bekfreftelse på det isåfall Mvh Jermund Udnæseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2006 Beste Seat Beste Skoda Jøssda! Kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2006 ser bra ut detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2006 Syntest ikke golf 1 og golf 2 bør stille i samme klasse! er jo biler i massevis til seperate klasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2006 Hvordan er det med utstilling? Er det bare å komme opp med bilen, eller koster det "kæsj" å stille ut bilen.. Det koster ikke noe ekstra å stille ut utover inngangen. Du betaler kr. 50.- pr. bil (i tillegg til kr. 50.- pr. person) for å komme inn på området og da er det fritt frem å stille ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2006 er litt enig med det ang. skille i g1 og g2,men jeg lurte også hvor skille for en golf1 går i forhold til classic klassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2006 er litt enig med det ang. skille i g1 og g2,men jeg lurte også hvor skille for en golf1 går i forhold til classic klassen? På forumet går skillet for en "classic" på 20 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2006 men jeg lurte også hvor skille for en golf1 går i forhold til classic klassen? Det blir vel heller motsatt, det blir ikke noe skille, derimot har en Golf 1 mulighet til å vinne premie i begge kategoriene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2006 Audi A2 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 5, 2006 Audi A2 da? hehe er vel ingen som vil stille ut en A2: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 5, 2006 hehe er vel ingen som vil stille ut en A2: haha : det var en sinnsykt RÅ a2 i fjord som faktisk vant også tror jeg... med, 18 eller 19" A8 felger og senk... den var strøken den... edit: jeg synes at klasseinndelignen var veldig bra i år... dette er noe de andre som setter opp et treff burde ha gått ut ifra.. veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 5, 2006 Den mest åpenbare feilen i klasse indelingen er for meg at Corrado og Golf III er i samme klasse. Mer riktig her er Golf II og Corrado Bare for å syte litt =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 5, 2006 Men hvor blir det av resultatene for oss som ikke var på treff... spennende å lese plasseringene i de forskjellige klassene osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 5, 2006 Den mest åpenbare feilen i klasse indelingen er for meg at Corrado og Golf III er i samme klasse. Mer riktig her er Golf II og Corrado Hvorfor det, mht årsmodeller og "såpeformen" på karrossiet, så er det vel helt ok at Golf 3 og Corrado stiller i samme klasse. Dessuten slår man sammen 2 klasser med lite biler, istedenfor å klemme flere biler inn i Golf 2 klassen... Synes også klasseinndeling på hovedtreffet funka meget bra. Men synes også at det ofte er like greit å kåre "topp 10 VW" og "topp 10 Audi" for å gjøre systemet kjappere og enklere og for å unngå at de samme bilene i litt udde klasser får premie hver gang. Da slipper man også å returnere premier til produsenten fordi det kun stiller opp 1 bil i en klasse hvor det er laget 3 premier etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 5, 2006 diskusjoner vedrørende utstillingsklasser og treffet kan taes videre i denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=490058#post490058 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...