#1 Skrevet Mai 28, 2006 Har problemer med kjølesystemet på min 200. Trykket i anlegget blir for høy slik at en slange har hoppet av og ekspansjonstanken har sprukket litt. Men hvorfor får jeg dette trykket? Kan lokket på ekspansjonstanken være tett? Kan toppakningen ha røket slik at jeg får trykk den veien? Det er ikke antydninger til vann i olje og motsatt.... Og jeg som skal på eu kontroll i morra... f... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2006 Har problemer med kjølesystemet på min 200. Trykket i anlegget blir for høy slik at en slange har hoppet av og ekspansjonstanken har sprukket litt. Men hvorfor får jeg dette trykket? Kan lokket på ekspansjonstanken være tett? Kan toppakningen ha røket slik at jeg får trykk den veien? Det er ikke antydninger til vann i olje og motsatt.... Og jeg som skal på eu kontroll i morra... f... Det er vel vanlig at årsaken til det er def toppakning.. Da kan det være de ser det på avgasstesten på eu kontrollen. du kan jo bare be de se nøye etter på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2006 Hvordan kan de se det på avgasstesten? Frykter at det er gåen toppakning. Ikke verdens undergang det akkurat da. Et par kvelders arbeid og et par hundrelapper i nye strekkbolter. Er vel greit å få planet toppen i samme slengen også... Kan forresten toppakningen brukes på nytt hvis den er hel? Er en nesten ny rs2 stålpakning... Jeg har tidvis noe blårøyk også, med samme symptomer som dårlig ventiltetninger. Dvs blårøyk på tomgang og pådrag etter vakum, men ventiltetningene er nye. Kan dette også komme av deffekt toppakning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...