Vestfold: Bilder/komentarer fra treffet 26.Mai...

Anbefalte innlegg

Syntes det var VELDIG hyggelig å se så mange tilstede denne kvelden...

Selv om Kepler mannen skal ha litt pes at vi hadde stående grillings uten bord,så ble det helt greit. : ja :

 

Det var spesielt hyggelig å få besøk av en del nye folk og tror vi fikk noen nye medlemmer denne kvelden.

Robert sa han hadde tella at vi var 16 stk som hadde vært der/innom. Det syntes jeg er knallbra, og hadde resten av de gamle traverne kommet også så hadde vi ramla over 20 tallet tror jeg.

Kvelden besto av grilling og prating om B I L selvfølgelig.

Noen var innom hallen for en vask.

Og noen var hjemmom for intereørbytte :klapp: Eirik som snart forhåpentligvis blir nytt club medlem skal ha cred for det stuntet...Og ikke minst for en FIN bil!!! (noen som har bilder så legg dem ut)

 

Håper alle nye følte seg velkommen i lokallaget vårt, og møt opp neste gang hos BE på grill 17-18.Juni...Sees der!!! (tråd kommer)

 

Legg ut bilder fra kvelden dere som har, jeg bidrar med et...

keplertreff.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel bare si meg enig i det som Thomas sier her. Var bra oppmøte og tror alle følte seg velkommne og koste seg. Dette lokallaget bare vokser og vokser så det ser ut som at det vi gjør gjør vi i hvert fall riktig : rolleyes

 

Her kommer en del bilder fra denne kvelden (pål sine):

 

HPIM1082.jpg

 

HPIM1081.jpg

 

HPIM1080.jpg

 

HPIM1079.jpg

 

HPIM1078.jpg

 

HPIM1077.jpg

 

HPIM1076.jpg

 

HPIM1075.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HPIM1067.jpg

 

HPIM1073.jpg

 

HPIM1072.jpg

 

HPIM1071.jpg

 

HPIM1070.jpg

 

HPIM1069.jpg

 

HPIM1068.jpg

 

HPIM1067.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.