#1 Skrevet Mai 28, 2006 Hvor kan jeg få kjøpt tennings lampe med mulighet å justre fortenning? Både Biltema og bilxtra hadde slike før men har tatt de ut av vareutvalget ser det ut som. Forslag ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2006 Hvor kan jeg få kjøpt tennings lampe med mulighet å justre fortenning? Både Biltema og bilxtra hadde slike før men har tatt de ut av vareutvalget ser det ut som. Forslag ?? Biltema har vel fortsatt slike trur jeg. Eller så har clasohlson, og cd cardic/torshov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2006 Står verken i Biltema eller Bilxtra sin '06 katalog. Har sjekket med Bilxtra og dem hadde de ikke lenger....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2006 Jeg kjøpte en på biltema i sarpsborg for 1mnd. siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2006 OK. Skal sjekke Biltema. Trodde kanskje det var flere som solgte bilverktøy. Hva med MECA og Mekonomen... . Kan selvfølgelig sjekke selv: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...