Problemer med dørlås Golf IV

Anbefalte innlegg

Hei, har et problem med låsen på bakdøra i min Golf IV. Jeg må dra i håndtaket flere ganger for at selve "griperen" skal slippe pinnen i dør ramma. Er det noen som har vært inne å byttet en slik lås før? Tok bort dørdekselet å kikket men det virket veldig trangt å få ut selve låsen der???

Noen med noen tips på hva som kan være galt, eventuellt noen som kan fortelle meg hvordan jeg går frem for å fjerne låsen fra døra?

Håper noen kan hjelpe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, takk den linken var til stor hjelp. Da gyver vi på med mere selvtillit for oppgaven :)

Edit: Skulle ønske jeg kunne si at det løste problemet men det gjorde det dessverre ikke. Men nå vet jeg iallefall hvordan jeg tar ut låsen så får vi ta det fra der...

Så hvis noen andre har noen gode tips så er jeg åpen for forslag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har byttet begge dørlåsene mine bak på min Golf IV 98`modell.. Fikk ikke opp noen av dørene! Bortsett fra at den ene kom og gikk litt. Fikk byttet de hos Møller, og ja, det ble en dyr opplevelse!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.