#1 Skrevet Mai 28, 2006 http://www.raceinfo.no/tempftp/vaalerkill.wmv En liten film snutt med en luftavkjølt venn som kjører effektivt på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2006 Den buggyen til EBB går stygg-bra!!! Kongebil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2006 Artige : haha :kommentarer på den filmen :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2006 Dæven døtte !!!!!!!!!!! Har den litt hester den bilen der ?? MEGET dyktig sjåfør også,parkerte jo massevis av biler den buggyen. Veier vel ikke stort vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2006 Ha ha dette var bare rett og slett RÅTT...flink fører av den buggyen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2006 EBB her helt rå! Har bygget bil, motor og drivverk helt etter egne ideer og resultatet snakker for seg selv! Hvis jeg ikke husker helt feil er det snakk om ca 200hk og 600kg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2006 Så den buggyen kjørte rundt på banen der ja, gikk bra den...! og kommentarene til filmen... Rått... hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2006 rå bil og rå fimn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2006 Knall video! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2006 Vil bare starte med det at den sølvfargede RX7'en du kjører fra på førsten er en kompis som netopp er den lykkelige eier av (kjørte i følge med han og en sort 200sx oppover (nils og henrik) og henrik som eier RX7'en har hatt fingrene på den i kun 2 dager før vi annkom Våler på lørdag. Han er ikke direkte rik og hadde ikke lyst til å bruke for mye dekk samtidig som det ikke ble ladet noe særlig ladetrykk. MEN jeg kan fortelle at bilen er benket til 400hk ved 1bars ladetrykk Og er helt driftingrigget når det gjelder understell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2006 Skulle gjerne snakka litt med førern av denna. Snodig at han har klippt bort når vi blåste forbi'n men. Mulig han ikke tar det så tung med den plastbefengte rørramma si. Men andre folk vi helst ha bilen sin hel hjem. Sikkert en dyktig sjafør han men vi kjører ikke RACE. Alt for hissig på grøten i køkjøring.Prøver seg på både inner'n å uttyer'n for å komme forbi. Nei kamerat neste gang bør du da det litt rolig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2006 Hva ble rundetiden deres da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2006 Skulle gjerne snakka litt med førern av denna. Snodig at han har klippt bort når vi blåste forbi'n men. Mulig han ikke tar det så tung med den plastbefengte rørramma si. Men andre folk vi helst ha bilen sin hel hjem. Sikkert en dyktig sjafør han men vi kjører ikke RACE. Alt for hissig på grøten i køkjøring.Prøver seg på både inner'n å uttyer'n for å komme forbi. Nei kamerat neste gang bør du da det litt rolig. Helt enig! Er ikke tvil om at bilen gikk godt men han kjørte veldig på kanten! Kjørte rimelig hardt når gul flagget var oppe også... Petter: Du som sto fremfor oss i køa fredag for å komme inn? Vi sto rundt en blå 200sx.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2006 Han har vel ikke behov for like mye plass som dere da.... Han kjørte faktisk på 1.08.2 (og det gjør man ikke uten litt rutine...) Og jeg ville mye heller hatt den plastbefengte rør-ramma enn en sur gammel S2 med paralympicsringer i grillen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2006 Han har vel ikke behov for like mye plass som dere da.... Han kjørte faktisk på 1.08.2 (og det gjør man ikke uten litt rutine...) Og jeg ville mye heller hatt den plastbefengte rør-ramma enn en sur gammel S2 med paralympicsringer i grillen.... Hvordan har dere målt dette da. Kjørt med transponder i bilen.? Da skal du vite det at det er faktisk ikke lov. Får å kunne kjøre på rundetider må kjøretøyet stille opp til en ganske så mange krav. Det er nettopp detta jeg sier at vi IKKE gjør. Da får bilen heller melde seg på Gatebil Racing serien. Stod forann dere på Fredags morgenen ja. Nok OT fra min side nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 29, 2006 hhmm syntes det var litt merkelig jeg!? Altså denne med 650 kg og 200 hk, drar sååå lett i fra audisentrum bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 29, 2006 Jeg jobbet i depoet de dagene han kjørte og tittet ekstra med på han pga har en buggy selv og kan si det sånn at han slo abselutt alle ut av s-svingen ved depoet.. han viste ikke selv hvor mye han hadde men godt over 200hk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 29, 2006 hhmm syntes det var litt merkelig jeg!? Altså denne med 650 kg og 200 hk, drar sååå lett i fra audisentrum bilen? Kan vel med 100% sikkerhet si at denne Audisentrumbilen ikke kjører maks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2006 var det jeg regna med og! Satt i S kombinasjon svingen i flere timer jeg, ingen andre enn audi sentrum bilene hadde så høy fart igjennom der, når jeg så denne buggyen kjørte igjennom så det sakte ut.. Btw ingen andre når audi bilen kjørte. Detta var s konbinasjonen på andre siden av banen.. bland annet audi sentrum bilen hadde 4x4 sladd ut av svingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...