Anbefalte innlegg

Har bestilt amerikansk grill og europeiske 2000 modell tåkelys til min Audi A4

97 modell

 

Bestilte først høyre side grill og utfresing for linselys. (nede i fangeren)

Denne passet perfekt og nu har jeg bestilt resten hos Møller. : smil :

 

Det jeg lurer på er hvordan dette er koblet orginalt?

Står de runde linselysene nedi fangeren samtidig på med nærlys?

Slukker de når man skrur på langlys? Er det ekstra bryter for disse lysene inni bilen.

Setter pris på om noen med 99 modell eller nyere kunne oppklart dette for meg.

Vil gjerne koble dette opp som orginalt.

Hva sier biltilsynet? Sikkert noen koblingsalternativer som er ulovlig.

Til slutt : er disse linselysene tåkelys, spredere eller noe annet?

 

Setter pris på om noen kan oppklare dette for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å spørre hvor du bestilte dette? Audi Senter Trondheim var ikke så behjelpelig..:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ekstra knapp inne i bilen ja, regner med du må bestille den til møller.. koster sikkert, kjenner jeg dem rett.. Sånn som jeg har tolka reglene, er de lysa der sammen med parklys godkjent som kjøre lys når det er lyst ute. på natta, eller i skumrignen er ikke det tillatt, og da er heller ikke nærlys + de lysa tilatt. Men tror de er tilatt som ekstra lys ved bruk av langlysa. Ble stoppa med parklys + sånne lys en gang, i mørket, fikk bot.. Og da fikk jeg det forklart sånn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å spørre hvor du bestilte dette? Audi Senter Trondheim var ikke så behjelpelig..:rolleye:

 

Hemmeligheten er : Det viser sig at den Amerikanske 2000-model kofanger er helt lig den europæiske 94-99'er kofanger. : haha :

 

Kom over denne linken : http://www.audi-club.dk/artikler/artikel.php?21 : rock :

 

Løp og kjøp : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ekstra knapp inne i bilen ja, regner med du må bestille den til møller.. koster sikkert, kjenner jeg dem rett.. Sånn som jeg har tolka reglene, er de lysa der sammen med parklys godkjent som kjøre lys når det er lyst ute. på natta, eller i skumrignen er ikke det tillatt, og da er heller ikke nærlys + de lysa tilatt. Men tror de er tilatt som ekstra lys ved bruk av langlysa. Ble stoppa med parklys + sånne lys en gang, i mørket, fikk bot.. Og da fikk jeg det forklart sånn..

 

Ok, da bruker jeg den orginale bryteren som gikk til 1000 metringan en gang i tiden. Kjekt å styre dette selv og slå av hvis pinken nærmer seg :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hemmeligheten er : Det viser sig at den Amerikanske 2000-model kofanger er helt lig den europæiske 94-99'er kofanger. : haha :

 

Kom over denne linken : http://www.audi-club.dk/artikler/artikel.php?21 : rock :

 

Løp og kjøp : smil :

Joa, har sett den der... Men HVOR skal jeg løpe? : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmeste VAG forhandler. Bodø Bil klarte ihvertfall og skafffe amerikansk grill og deksel for lys på sjåførsiden. Det har jeg liggende hjemme og det passer.

Så nå venter jeg bare på linselys og grill og deksel for passasjerside.

Går ut fra det passer der og, men det kan jeg kommer tilbake til når jeg får delene. Tenkte jeg også skulle leggge ut full arbeidsrapport med bilder under denne tråden når jeg kommer så langt.

Delenumrene og alt står jo dær. Enhver VAG forhandler bør jo kunne skaffe dette.

 

Får jeg dette til tenker jeg det blir facelift hovedlykter også. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enhver VAG forhandler bør jo kunne skaffe dette

Som sagt så var ikke Audi Senter Trondheim så behjelpelig at det gjorde noe.. : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da skulle de bare ha pakket sammen og lagt ned bedriften.

Når kunden kommer med delenummrene, så er det jo bare noen tastetrykk

og bestille.

Men det er jo andre VAG bedrifter rundt omkring. Ring Bodø Bil for.eks.

prat med Norman på delelagret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har gjort noe av det samme bare at jeg har brukt de europeiske lyktene/dekslene å kappet og plastsveist gittrene.

LIGGER BILDER HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har gjort noe av det samme bare at jeg har brukt de europeiske lyktene/dekslene å kappet og plastsveist gittrene.

LIGGER BILDER HER

 

Hvor fikk du tak i de lyktene + grillene? Pris på de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke prisen enda, har bare bestilt.

Men grill og lysdeksel sjåførside har jeg betalt 353,- for, fordi dette har jeg fått.

Så da blir det vel 353,- for andre side også trur jeg linselysene koster 1100,- pr.stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rettelse : det ble i overkant av 4000,- for griller og lykter : eek :

Har fått av fangeren og er i ferd med å montere.

Skulle kanskje ha forhørt med andre plasser enn hos Møller.

De KAN å drive butikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk du tak på de orginale bryterne?

send meg et bilde når du har fått alt på plass da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var orginal bryter i bilen fra før som sto på noen tusenmetringer som ikke står på bilen lenger.

Skal legge ut bilder når jeg får fanger på i løpet av kvelden.

 

(Hvis jeg får fanger på. Begynner å tvile, da det står en sylinder av et eller annet slag foran på passasjer siden. Trur det er noe air condition greier.

Kan se ut som linselyset kommer til å kolidere med denne. Og denne sylinderen er ikke bare bare å flytte : bh : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var tåkelysene montert.

Imag00111.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.