Tikking ved kjedestrammer.. Hva må til?

Anbefalte innlegg

Hei folkens..

 

Har som tittelen sier en tikkelyd bak ved kjedestrammeren, og det jeg lurer på er hva som må byttes?

 

Og gjerne visst det er noen som har gjort dette før kan gi meg en god beskrivelse på hvordan jeg bytter/overhaler kjedetstrammeren eller kan henvise til noen internettside hvor dette er detaljert forklart?

 

Mvh

Bjørn-Tore K

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har noe peiling på dette.?

Vil nøding bruke opptil 10-11000,- på å få dette fikset når man kanskje kan klare dette selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av med topp deksel,løsne kammer,løsne strammer,skru på en stramme sak du får med når du kjøpe ny strammer,stramme inn den gammle,bikke opp kammene,ta av kjede,ta av gammle strammer,sette i nytt å skru sammen. Egentlig ikke noe kjempe sak :) men vær sikker på å sette ting på plass der de va å at ikke reg reima har dreia seg. Strips fast reg reima i hjulet som står i kammen.

Kort forklart ;) har noen bilder om du lure på korsen det ser ut.. om du har 1.8t så er det vel samme greia

 

Betalte 1500ca for alt jeg trengte fra tysland. Tror det blir rundt 2500 på møller..

 

står litt mer her, http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=40683&highlight=cam+kjede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. :) Takker og bukker så mye..

Da får man nesten bare sjekke ut hva disse delene vil koste : eek :

Hammerfest er jo kjent for å være litt dyrere på deler enn ellers rundt om i norge.. hehe.. i så tilfelle blir det mekonomen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.