Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale et sted mellom Mjøsa og Oslo som "kan" klimaanlegg. Etter vinteren kommer det ikke "kald" luft. Virker heller ikke som om kompressoren "slår inn"... kan jo være lekkasje...

men har også sikkert en lekkasje av kjøleveske, da jeg må etterfylle titt og ofte (skal vel sjekke "nedenifra" snart tenker jeg)

 

Tips og råd mottas med takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket OBD kodene i klima kontroller? Der kan du få opp diverse feilkoder f eks hvis du har for lavt trykk i anlegget

 

 

 

Er det noen som kan anbefale et sted mellom Mjøsa og Oslo som "kan" klimaanlegg. Etter vinteren kommer det ikke "kald" luft. Virker heller ikke som om kompressoren "slår inn"... kan jo være lekkasje...

men har også sikkert en lekkasje av kjøleveske, da jeg må etterfylle titt og ofte (skal vel sjekke "nedenifra" snart tenker jeg)

 

Tips og råd mottas med takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viste seg å være lekkasje, klassisk sted for RS2, i det øverste alu-røret som går inn i torpedoveggen. Det hadde irret hull i aluminiumsrøret rett før inngangen til kupeen. Ny hos Møller m medlemsrabatt ble ca 1200.

 

se forøvrig link for tilsvarende problem for S2 -modellene: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=44

 

Er det noen som har skiftet et slikt rør før. Ser litt "knotete" ut å løsne røret der det går inn i torpedoveggen.

Trenger man spesialverktøy for dette?

MVH

MR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.