#1 Skrevet Mai 29, 2006 Så dette bildet, og fikk meget lyst på noe lignende, savner kopp-/flaskeholder. Er dette originalutstyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2006 Den linken din fungerer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2006 / Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2006 Ah, funket bare på min PC den ja... Denne bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7420910 Legger ved bildet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2006 Er nok originalt ja. Finnes med to forskjellige bredder kan det se ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2006 Har også den varianten uten kopp holder... Men hvor får dere tak i de derre eksplosjons tegningene over interiør å sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2006 Ett annet klubbmedlem borti høgget her har slike, og jeg vil nesten påstå de er bortimot ubrukelige Det kan han sikkert bekrefte selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2006 Har hatt sånne selv og de er UBRUKELIGE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2006 Robert og Rune: Takk, da slipper jeg å tenke på det De ser ikke ut som de mest stabile koppholderene i verden nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2006 Funker til lave kopper o.l. Til flasker er de ubrukelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2006 Funker til lave kopper o.l. Til flasker er de ubrukelig. Jeg har disse... de fungerer veldig bra på brus bokser og statoil kopper.. hør om de har noe brukt på norskbildelesenter da vell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2006 Funker da bra til holder for fjernkontrollen til spilleren.. Til flasker skal man være ganske lett på gassen og helst kjøre rett fram... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2006 Ingen av dere, som er misfornøyd med den, som vil selge den...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...