#1 Skrevet Mai 29, 2006 Har tenkt på å bygge egne xenon lykter som er basert på org. lykter. Er det noen som har erfaring? Teknisk det er mulig, men hva med godkjening? Da trenger jeg trøtte lykter fra en audi 100 c4, er det noen som skal kaste ... kast til meg ... da blir jeg glad;) Er det forslag til hvordan lyktene skal se ut ... (evt. photo shop ) takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2006 Hvorfor ikke bare bruke lykter fra en S4 eller en tdi ? Disse har linser orginalt. Godkjenning av xenon koster vel mer enn det smaker vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2006 s4 lykter er ganske oppbrukt, har lyst på noe bedre: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2006 Den er grei ! Blir spennende å se hva du får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...