HJELP! Bilen min er hjernedød (Audi 90Quattro 10v )

Anbefalte innlegg

Har en 1988 modell Audi 90Quattro 10v som idag ble erklært hjernedød!

Testet den med en annen hjerne og da var alt i skjønneste orden!

 

Noen som har forslag til hvor man får tak i noe slikt?

 

Motoren er en NG motor, og delenr på hjerna er:443 907 397 C KEZ

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg har en jeg :) skal se på saken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg har en jeg :) skal se på saken!

det ville vært aldeles genialt!

Skal du til våler ? Kunne du evt tatt den med dit ?

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roy Hermod Sæternes har da pinadø fått den når han bytta motoren min! men jeg ringte på han istad.. han sa han kunne få frakta den når han dro til sjøs.. men posten er sikkert like greit.. skal få han til å kontakte deg i morra jeg.. så blir det årnings :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Been there, done that!

 

Jævla kjedelig å måtte til med hjernetransplantasjon... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo litt slitsomt når man har problemer med tenkeren ja... hehe

Dette er heldigvis en bil jeg kjøpte grisebillig som bruksbilprosjekt;)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roy Hermod Sæternes har da pinadø fått den når han bytta motoren min! men jeg ringte på han istad.. han sa han kunne få frakta den når han dro til sjøs.. men posten er sikkert like greit.. skal få han til å kontakte deg i morra jeg.. så blir det årnings :)

 

Har ikke hørt noe mer jeg.. og bilen min har fortsatt komplekser fordi den er dummest på gårdsplassen ;)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har forslag til hvor slikt kan skaffes til en fornuftig penge ?

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et par stk. liggende til NG. Skal sjekke nr på de i morra.Begge to har stått i 90q 88 mod. så de burde vel passe.

Hva byr du da?;) Send meg adresse og sånt du på pm,så skal det vel ordne seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er ingen hjernekirurg, men du kan jo prøve å åpne den og se om du finner noen dårlige loddinger, sprengte dioder, eller noe annet synlig\ målbart.

Er vel kansjke verdt ett forsøk, trenger jo ikkje være redd for å skade noe som allerede er erklært grønnsak;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et par stk. liggende til NG. Skal sjekke nr på de i morra.Begge to har stått i 90q 88 mod. så de burde vel passe.

Hva byr du da?;) Send meg adresse og sånt du på pm,så skal det vel ordne seg.

 

Pm sendt !

 

Eg er ingen hjernekirurg, men du kan jo prøve å åpne den og se om du finner noen dårlige loddinger, sprengte dioder, eller noe annet synlig\ målbart.

Er vel kansjke verdt ett forsøk, trenger jo ikkje være redd for å skade noe som allerede er erklært grønnsak

 

Den er åpnet og feilsøkt på for leeeenge siden ;) er nok en chip som har tatt kvelden.

 

 

Blir fort en del kroner i frakt, i tillegg til at det gjerne tar lang tid fra tyskland... vil iallefall prøve å finne en i norge først.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det var styreenheten til ke-jetronic,en du skulle ha,men ser nå på delenr. at det er den til tenning/bankesensorene du skal ha. Tror jeg skal ha noen sånne også. Skal sjekke i kveld på verkstedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.