#1 Skrevet Mai 29, 2006 Da har det kommet inn Skilplater til oss i Telemark. Pris er 50,- pr. stk. Så si ifra til meg om du trenger, så ordner det seg nok! Mvh. Jan R. Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2006 Jeg trenger jo hvertfall 2 stk. Også noen merker siden jeg har fått ny bil.... Hvor får jeg tak i deg da? Mvh Christian : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2006 Jeg trenger tre skiltplater! hehe. Må ha bilen til fattern også! Pluss to klistremerker! Send meg en pm om hvordan jeg kan få tak i de a: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2006 i morgen er det lokallagsmøte i det nye lokalet vårt. så kan jo ta turen ditt å hente de. eller så kan dere sende meg en PM eller sms ( 93092650 ) slik at vi får ordnet dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2006 Har du sjangs til å ta med 2 stk til nye typen skilt i dag eller Jan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2006 Ja, jeg tar med en del i dag og i morgen på møtet. Er forresten kun til NYE typen skilter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...