Anbefalte innlegg

Hei!

 

Var å henta meg et sett med A8 felger hos distriktssjefen i nordisk dekkimport i dag. Er vel de som har superdekk kjeden tror jeg... : klø :

 

Han kunne være intressert i inngå en rabattavtale med lokkallaget.

Noe jeg skal jobbe mere med?

 

Han jobbet også "sammen" med han som importerer agip olje så der kunne vi muligens få rabatter (sikkert de samme % som vi har i dag)

 

Bilbatterier hadde han også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, når har vi en avtale med Dekkpartner i Larvik da, og da blir det vel litt feil å lage flere avtaler. Flere som har spurt, men syntes ikke dere det blir litt feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agip handler vi vel hos Kepler bilpleie, men batterier har vi vel ingen avtale på...

 

Utenom at jeg har en knall avtale gjennom fattern på Banner batterier som er gull verd... (vet ikke om andre kan benytte seg av den)

Men jeg kan skryte litt av Banner i samme svingen...de er BRA!

(pga har det på traktoren og der stilles det ganske store krav kan man si)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner poenget ditt, men klubben har jo flere eksempler på rabattavtaler fra firmaer i samme bransje. eks. mekonomen, thorsov bilrek, bilextra....

 

Men hvis det ikke er aktuellt, så er det samma for meg. Jeg får rabatter anyway :)

 

-T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sjekke det litt ut og komme tilbake til det.

 

Er jo på et vis greit å ha litt å velge i og ikke minst en avtale i "hver ende av fylket".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner poenget ditt, men klubben har jo flere eksempler på rabattavtaler fra firmaer i samme bransje. eks. mekonomen, thorsov bilrek, bilextra....

 

Men hvis det ikke er aktuellt, så er det samma for meg. Jeg får rabatter anyway :)

 

-T

 

Jeg er interessert i rabatt: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.