overhalig sett 2,2 20v ABY

Anbefalte innlegg

Finnest det noe "repp sett" for overhaling av 2,2 20v aby motorer??? og eventuell pris???

 

Vist ikkje dette finnest... kva koster da det for ventiler til en slik motor.??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmeste du kommer rep-sett er nok pakningsett til bunndelen og slipesett til toppen. Alle delene til denne kan du kjøpe hos VS Motor avd Lørenskog, og tlfnr er 67980009 el 97067329.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte pakningssett til min AAN, og det var til 'alle' 5'er med 20V. Mener jeg ga rundt $150 hos Scott på http://www.sjmautotechnik.com, han kan gi deg en bra pris på de andre delene du trenger også. Det kan for så vidt flere andre også, som f.eks. blauparts.co, Mekonomen, quattro.se og mange andre.. Du får nesten se litt på priser, be om tilbud på de delene du trenger og se hvem du vil bruke. Jeg har kjøpt fra tre forskjellige i USA, og alltid fått topp service. Men Scott er noe for segselv, han kan i mange tilfeller hjelpe deg med problemer, og vet i hvertfall hva du trenger! (20V-guru..)

Noe komplett rep-set finnes vel ikke, men med pakningssett, sliping av ventiler (hvis ikke de er bøyd, da..) og muligens nye råde/rammelagre kommer du vel langt. Toppen har ingen løse lagerskåler, så der er det bare å kjøre til det kakler for mye..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal man slipe ventiler, bør man kanskje også frese seter?:rolleye:

 

Det kan også ordnes hos VS Motor, hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.