#1 Skrevet Mai 29, 2006 Hei! En kompis av meg har en tt å i dag svikta vindue på førersiden hans!!! Vinduet går ikke helt opp.. stopper ca.3cm før det er helt oppe.. Men ellers går vinduet fint opp å ned.. Hva er galt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2006 Prøv dette: - Close door and turn ignition on. - Run window up to top position (fully closed). - Release window regulator switch. - Pull window regulator switch up again, and hold in position longer than 1 second. - Run window down to bottom position (fully open) by pressing window regulator switch down. - Run window up to top position (fully closed). - Release window regulator switch. - Pull window regulator switch up again, and hold in position longer than 1 second. - Basic setting for window regulator is now activated. - Activate "one-touch" opening and closing function. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2006 Prøv dette: - Close door and turn ignition on. - Run window up to top position (fully closed). - Release window regulator switch. - Pull window regulator switch up again, and hold in position longer than 1 second. - Run window down to bottom position (fully open) by pressing window regulator switch down. - Run window up to top position (fully closed). - Release window regulator switch. - Pull window regulator switch up again, and hold in position longer than 1 second. - Basic setting for window regulator is now activated. - Activate "one-touch" opening and closing function. Takk:) Skal testes innen 10min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2006 Hei igjæn.. tok av ene batteripolen i 1min å satt den på igjen.. Nå funker det fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2006 Hei!En kompis av meg har en tt å i dag svikta vindue på førersiden hans!!! Vinduet går ikke helt opp.. stopper ca.3cm før det er helt oppe.. Men ellers går vinduet fint opp å ned.. Hva er galt?? Har skjedd meg meg også, men hvis jeg skrur av tenning og starter igjen har den lukket seg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2007 Hei! Det er nå jeg som er eier av tt'en som det har vært prat om tiliere i denne posten.. Å plages med vinduet på førersiden:) vinduet går ikke opp å ned når jeg åpner å lukker døra.. var sånn på passasjersiden å, men funker der nå.. har hatt av plusspolen, uten at det hjalp. setevarmeren funker kun i sidestøttene på sitteputa.. kan d ha noe sammenheng med vinduet? vet ikke om den svikta samtidig, men den funka for ikke så lenge sia vet jeg.. plager meg at vinduet ikke funker som det skal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2007 Har fått fiksa vindue:) funka me oppskrifta som var beskrevet lenger opp:) men setevarmeren?? er elementet gåen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...