Bergen: Hvor kjøper en hjelm til bil i Bergen?

Anbefalte innlegg

Nå er det bare få dager igjen til Våler og banekjøring :-))

 

Hadde vert kjekt med en skikkelig hjelm så vi kan ta den helt ut.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For din del ville jeg også lagt penger i Rally bur og brannsikker drakt!! da med tanke på hvordan du satser på banen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallaien Vidar!

 

Meg og Stian har vært å kjøpt Sparco hjelmer på Autodeler vis à vis bystasjonen. Kostet en 1.000 lapp!

 

Ser slik ut:

sparcoclub.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallaien Vidar!

 

Meg og Stian har vært å kjøpt Sparco hjelmer på Autodeler vis à vis bystasjonen. Kostet en 1.000 lapp!

 

Ser slik ut:

 

Glimrende Ronny ! Må prøve å få tak i en slik. Husker du opnings tidene der? Sjekket internett sidene men ingen info der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fikk jeg ikke med meg. Du får ringe å høre, men tipper det er langåpent på torsdag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fikk jeg ikke med meg. Du får ringe å høre, men tipper det er langåpent på torsdag...

 

Da er Sparco hjelm og hansker i boks :-)) Lurte på sko også, men det blir vel litt rånete :-)) ....store barn leker best...2 dager igjen til vi ruller ut på banen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.