#1 Skrevet Mai 30, 2006 Nå er det bare få dager igjen til Våler og banekjøring :-)) Hadde vert kjekt med en skikkelig hjelm så vi kan ta den helt ut..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2006 For din del ville jeg også lagt penger i Rally bur og brannsikker drakt!! da med tanke på hvordan du satser på banen. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2006 Hallaien Vidar! Meg og Stian har vært å kjøpt Sparco hjelmer på Autodeler vis à vis bystasjonen. Kostet en 1.000 lapp! Ser slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2006 Hallaien Vidar! Meg og Stian har vært å kjøpt Sparco hjelmer på Autodeler vis à vis bystasjonen. Kostet en 1.000 lapp! Ser slik ut: Glimrende Ronny ! Må prøve å få tak i en slik. Husker du opnings tidene der? Sjekket internett sidene men ingen info der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2006 Det fikk jeg ikke med meg. Du får ringe å høre, men tipper det er langåpent på torsdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2006 Det fikk jeg ikke med meg. Du får ringe å høre, men tipper det er langåpent på torsdag... Da er Sparco hjelm og hansker i boks :-)) Lurte på sko også, men det blir vel litt rånete :-)) ....store barn leker best...2 dager igjen til vi ruller ut på banen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...