Anbefalte innlegg

Har så smått begynt å tenke på lakk til mitt prosjekt, einzer-cab'n...Jeg skal ha bilen blå, mest mulig likt interiøret i bilen. Dvs det blåe partiet av skinninteriøret. Jeg legger ved ett bilde av det ene forsetet, slik at det blir litt lettere å forstå hva jeg mener.

Noen som har noen tips om nærliggende lakkoder, slik at jeg har en viss pekepinne å gå ut etter når jeg skal finne den endelige koden?

 

Jeg har også vært innom Bilsentrum for å finne ut hvilken farge disse bilene ble levert med originalt, og deriblant fant vi Monacoblå, LA5D, samt en annen blåfarge som jeg ikke husker navnet på i forbifarten, men lakkoden var i allefall LB5Y. Noen som har bilder av disse to fargene? Jeg tør såvidt å tippe på at det er sistnevnte som er mest lik den jeg skal ha av disse to...

S3010002.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er setene fra en Colour Concept? Jeg vil tro Jazzblå vil være "riktig" hvis det er tilfellet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RegattaBlau

metallic

 

LB5Y

lb5y.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er setene fra en Colour Concept? Jeg vil tro Jazzblå vil være "riktig" hvis det er tilfellet.

 

Nei tror ikke det, da jeg har fått hørt at det var tidligere eier som trekte om hele interiøret selv. Men sikker er jeg som sagt ikke.

Men jazzblå kan jo være ett skritt i riktig retning allikevel :)

 

RegattaBlau

metallic

 

LB5Y

 

Det var det den siste het ja, Regattablå...husket det nå som jeg så navnet. Takk Andreas! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.