#1 Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har søkt her på forumet en del +google. Men finner ikke noe innlegg som kan hjelpe meg. Feil på A/C klima anlegg på 96 A4: - Displayet binker. ( Dette tror jeg er bare dårlig kontakt) - Jeg kan sette temp helt ned til 00 grader? - Trykker jeg på 'AUTO' så går den bare tilbake til 'man'? - Det kommer kun kald luft hvis jeg setter temp på 10 grader og nedover...? - Klimanlegget husker ikke siste innstilling? - Ute temp i dasjbordet viser ingen ting/sort. (har skjekket pære) - Sikringen til A/C på vesntre sikringspanel er OK. Heelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har søkt her på forumet en del +google. Men finner ikke noe innlegg som kan hjelpe meg. Feil på A/C klima anlegg på 96 A4: - Displayet binker. ( Dette tror jeg er bare dårlig kontakt) - Jeg kan sette temp helt ned til 00 grader? - Trykker jeg på 'AUTO' så går den bare tilbake til 'man'? - Det kommer kun kald luft hvis jeg setter temp på 10 grader og nedover...? - Klimanlegget husker ikke siste innstilling? - Ute temp i dasjbordet viser ingen ting/sort. (har skjekket pære) - Sikringen til A/C på vesntre sikringspanel er OK. Heelp! sette temp til 0 grader?? Trodde det var 18 eller LO som var minste? Prøv å hør med autoutrustning på alnabru om de har peiling, har god erfaring med dem. De har også "gratis test av klimaanlegg" nå i disse dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2006 sette temp til 0 grader?? Trodde det var 18 eller LO som var minste? Prøv å hør med autoutrustning på alnabru om de har peiling, har god erfaring med dem. De har også "gratis test av klimaanlegg" nå i disse dager. - Ja det er 18 som er minste og det skal stå LO deretter, det er jo derfor jeg spør her inne på forumet etter hjelp: - Drar innom autoutrustning på alnabru i morgen tidlig. Takker for det tipset. Noen andre med direkte erfaringer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2006 Min erfaring i bil (vw, mazda, opel, audi), hjem (oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel, etc) og jobbsammenhenheng (computere etc) er at 90% av alle slike feil er bare dårlig kontakt. Ut med A/C-kontrollen, skrap/puss kontaktene, rens tilslutt med CRC eller noe liknende, og du har ganske sikkert blitt kvitt problemet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...